-> #15
Det er flere spørgsmål, med mange gode svar.
Nu ved jeg ikke præcist hvordan din computer er blevet "renset". Om du mener, software, har fået en tur med en støvsuger eller at den er blevet skilt ad og har fået den helt store tur.
Hvis det er sidstnævnte, og det ikke har hjulpet, ligger problemet andensteds. Det kan være en smådefekt harddisk (går ud fra, at der er tale om en bærbar computer), støv andensteds i computeren, noget helt tredje eller en kombination af alle tingene.
Vista er, for at sige det kort, ret tungt. Især for bærbare computere. Så på en måde kan man godt argumentere for, at et skift til Windows 7 vil kunne afhjælpe problemet.
Det er, synes jeg, nok snarere en symptombehandling end det er en løsning på problemet. Men er problemet software, kan det være at et skift til Windows 7 vil fikse det.
Der er ret mange variable.
Spørgsmålet er nok snarere, om det er sket over længere tid. Har det været en proces, eller er det sket pludseligt.
At det kun er 'Sims 3' der skaber problemer vil umiddelbart sige mig, at det er 'Sims 3' der er problemet og ikke resten af computeren.
Hvor gammel er den?