Så fik jeg da vidst sat lidt ballade i gang 🙂
#2 og #8: #3 var et humoristisk indslag, jeg vil næsten med sikkerhed garantere at min printer ikke kan kopiere pengesedler(har dog ikke forsøgt), og det er der jo god mening i.
Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men denne funktion er noget printer fabrikanter får pålagt at indbygge i deres printere, og ikke noget de selv "har fundet på" at indbygge?
#4 Det er da muligt de kan få lidt penge den vej, men så længe kun Apple har funktionen, optager personer med telefoner af andre mærker jo bare koncerten, for ikke at nævne dedikerede videokameraer.
#5 Jeg synes det er fint at de arbejder for at folk er "tvunget" til at overholde reglerne, jeg ser det bare ikke have nogen effekt, så længe det kun er Apple, og det er af egen fri vilje, altså ikke pålagt af musikbranchen eller lignende.
#7 Det er måske nærmere regeringer end musikbranchen, som vil sponsorere implementeringen af funktionen 🙂
Tanken bag #1 var at Apple også udelukkede flash på deres Ipad(ja jeg ved der er sikkerhedshuller), og nu dette.
Vi kan forhåbentlig alle blive enige om, at tiltag der hjælper til at loven bliver overholdt, uden at genere dem der i forvejen overholder den, er skridt i den rigtige retning.