Én ting er regnekraft. Noget andet er brugeroplevelse. Det ændrer dog ikke på, at det bliver interessant at stifte nærmere bekendtskab med.
-> Pizzadude
Var der hands on?
Desværre ikke, de nøjedes med at præsentere alt det nye og deres strategi. Egentlige benchmarks må vi vente lidt med. Ja vi må jo vente og så, hvor meget udviklerne kan få ud af regnekraften - det med parralel processing er jo ikke altid helt let at få til at gå op i en højere enhed..
@7 HP har oplyst at deres HP ProBook b- og s- series vil være på markedet fra den 27. juni og det resterende af deres AMD Llano bærbare vil komme i løbet af juli.
Det bliver spændende og se priserne og ydelsen på disse bærbare . Selve ideen med cpu og gpu i samme enhed er jo ikke ny men ydelsen har haltet meget . ( Især nå der skal spilles )
Men jeg er rimelig sikker på at Amd vil få stor Fremgang om er stykke tid .
For som jeg ser det er set især på Gpu delen at den bærbare halter .
Og der er jo også mange andre mugligheder for at bruge denne teknologi i fremtidens Pc Bærbar Settopbokse Mobiltelefon og en langt række andre steder .
Bliver spændende at se reviews af bærbare. Jeg var i hvert fald ganske imponeret over min fars Fusion netbook. Den rykkede da rimeligt fint igennem ifht intels grafik. 🙂