Dog kunne jeg godt tænke mig en lille smule mere viden omkring CPU'en. Er nemlig forvirret omkring to ting:
1. På linien "test maskinen består af" skriver i 1100T BE. På AMD's hjemmeside står en 1100T til at køre 3300 Mhz, med et TDP på 125W.
2. På jeres screenshot af CPU-Z står der det er en 1105T. Kan ikke finde den på AMD's HP ?? og i skriver at den er OC'et med 133 Mhz (til 2996 Mhz ?), det er vel på core'n (som jo egentlig ikke er særlig meget) ??
Så: hvad er det for en CPU i kører med? (Standart speed + gerne et TDP...) På forhånd tak.
Har min 955BE til at køre 3.2@4.4GHz atm i et par måneder med det her bundkort, kunne sikkert godt klare mere, men det bliver ikke lige før de nye CPU'er kommer ud :)
Savner dog Start/Reboot knapper på bundkortet. Heller ej lydkortet siger mig så meget, RealTek.. Kunne i det mindste smide noget X-FI på som Crosshair har f.eks.
Prisen er i samme niveau.. Jeg valgte det her pga. de flere SATA porte (Crosshair V har kun 7, for lidt for mig.)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DjeavleN d. 12-09-2011 23:28:51.
Sådan en bulldozer, hvad ligger TDP på der?, kan se crosshair og sabertooth begge har max tdp på 140, men 8 kerner med overclock?? hvad kommer det ikke op på?
Sådan en bulldozer, hvad ligger TDP på der?, kan se crosshair og sabertooth begge har max tdp på 140, men 8 kerner med overclock?? hvad kommer det ikke op på?