Hmm..
Jeg var nu ellers godt tilfreds med det nye duke.. der var meget at genkende i nye klæder fra det gamle duke 3D. Både med 1-armede tyvknægte og at du ku tilbringe alt den tid du ville i stripkluppen osv.. Dog kunne du ikke give stripperne penge.. (JA jeg prøvede! 🤣 )
Men selfølgelig.. holder du det op imod crysis 2 fx, så falder der jo til jorden grafisk osv..
Tror også det er en svær opgave at skulle give et "realistisk" review af et spil der faktisk er blevet lavet langsomt over noget der ligner 15 år, og som har fået så meget "hype" og har duke 3D at skulle leve op til..
Med Duke 3D i tankerne, så elsker jeg det nye duke nukem, alle hans 1-liners, humoren når du skyder, skrymper, springer, eller udøver steroidepumpet vold med dine knytnæver på fjenderne, og de mange muligheder der er i spillet
Men ser jeg på hvad vi har nu, crysis 2, Black ops, The Witcher 2 assassin of kings, så falder det sq meget bagud.. mest bemærkelsværdigt er nok på grafik siden
I spillet kan se de forskellige trailers med årstal udfor i "extras" menuen, Og fandt faktisk (næsten) ting fra hver trailer som jeg så da jeg spillede spillet igennem.. og en af de trailere jeg genkendte ting i er fra 2001...
Well.. det var bare mine 5 cents.. Tror der er meget delte meninger omkring det nye duke nukem. 🙂