2K Games fyrer Redner Group

Litteratur d.  16. juni. 2011, skrevet af freak_master
Vist: 2803 gange.

freak_master
 
Redaktør
Tilføjet:
16-06-2011 01:00:00
Svar/Indlæg:
6368/477
The Redner Group har truet kritikere som har givet et dårligt review af Duke Nukem Forever.

Læs mere her: http://hwt.dk/LiteratureDetail...
BeoWulf_Beo
 
Superbruger
Tilføjet:
16-06-2011 06:43:52
Svar/Indlæg:
1186/81
Hmm..

Jeg var nu ellers godt tilfreds med det nye duke.. der var meget at genkende i nye klæder fra det gamle duke 3D. Både med 1-armede tyvknægte og at du ku tilbringe alt den tid du ville i stripkluppen osv.. Dog kunne du ikke give stripperne penge.. (JA jeg prøvede! 🤣 )

Men selfølgelig.. holder du det op imod crysis 2 fx, så falder der jo til jorden grafisk osv..

Tror også det er en svær opgave at skulle give et "realistisk" review af et spil der faktisk er blevet lavet langsomt over noget der ligner 15 år, og som har fået så meget "hype" og har duke 3D at skulle leve op til..

Med Duke 3D i tankerne, så elsker jeg det nye duke nukem, alle hans 1-liners, humoren når du skyder, skrymper, springer, eller udøver steroidepumpet vold med dine knytnæver på fjenderne, og de mange muligheder der er i spillet

Men ser jeg på hvad vi har nu, crysis 2, Black ops, The Witcher 2 assassin of kings, så falder det sq meget bagud.. mest bemærkelsværdigt er nok på grafik siden

I spillet kan se de forskellige trailers med årstal udfor i "extras" menuen, Og fandt faktisk (næsten) ting fra hver trailer som jeg så da jeg spillede spillet igennem.. og en af de trailere jeg genkendte ting i er fra 2001...

Well.. det var bare mine 5 cents.. Tror der er meget delte meninger omkring det nye duke nukem. 🙂


Galvatron
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2011 08:34:55
Svar/Indlæg:
650/57
Det bedste nyere 'Duke Nukem' er IMO Bulletstorm 😎


besse
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2011 11:25:11
Svar/Indlæg:
1326/83
#2 Enig, Bulletstorm er virkelig sjovt, og det nye DNF skuffede mig groft.


shoutcaster
 
Superbruger
Tilføjet:
16-06-2011 13:38:30
Svar/Indlæg:
347/20
Bulletstorm syntes jeg dog var fail, med censur osv... Hver sin smag :) Jeg kan dog godt lide det nye Duke Nukem men syntes man kan køre træt i det engang imellem (sjovt nok der hvor der ikke er damer xD)


genuz
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2011 16:00:51
Svar/Indlæg:
798/19
#2 Haha Bulletstorm var da den værste omgang diarre 😛

Jeg synes nu altså kun det er fordi Duke er blevet så hypet, at det får så mange hug.

Jeg var mere skuffet over Crysis 2. Der måtte jeg altså lige fælde en tåre, fordi jeg savnede det gamle crysis gameplay.

DNF er ikke så poleret, men det er herlig humor og tonsvis af referencer til den gamle Duke. Det er nostalgi og dåselatter på en og samme dåse.


ZeNoX
 
Overclocker
Tilføjet:
17-06-2011 06:02:40
Svar/Indlæg:
26/0
1# Jeg er også meget skuffet over at man ikke kan give strippere penge:(


Auxois
 
Overclocker
Tilføjet:
17-06-2011 14:22:27
Svar/Indlæg:
16/0
Maks to våben ad gangen i Duke Nukem Forever er lige præcis det, der gør spillet til en joke.

DNF = Did Not Finish



Bulletstorm er klasse underholdning ved siden af og samtidigt et nyt "take" på genren.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Auxois d. 17-06-2011 14:22:44.


Encrazed
 
Overclocker
Tilføjet:
18-06-2011 14:14:11
Svar/Indlæg:
809/50
Kommer det til OSX?


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2011 16:03:03
Svar/Indlæg:
5874/1287
Duke Nukem Forever, Bulletstorm, Serious Sam HD, ja tak til flere af disse spil. De er måske ikke de grafiske perler, men de har en stemning som "WWII-fps'ere" aldrig vil opnå!

Lad os få en ny udgave af det oprindelige Duke Nukem 3D med moderne grafik og lyd, som måske er på vej!!
http://www.dukenukemreloaded.c...


Bonghjerne
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2011 16:07:44
Svar/Indlæg:
658/48
DNF var desværre ikke helt hvad jeg havde forventet.

Synes de har jordet FOR mange oneliners ind, ifht. spil-længden (og så er der loadtiderne - Borderlands GO HOME!, max 2 guns etc.) som også trækker ned i min bog.

Men - JEg havde vel også forventet for meget af de stakkels omtumlede og omskiftende udviklere :) - For mange kokke fordærver maden.

Er hverfald glad nok for at Amazon ikke havde flere BoS editions hjemme, så havde jeg været 400kr fattigere og ikke kun et par hundrede.

Far er hverken vred, skuffet eller frustreret. Han kan bare ikke helt forholde sig til det relativt korte spil de fik ud af det.


NightBreaker
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2011 12:03:44
Svar/Indlæg:
857/27
Jeg synes der var for meget loadtide, ikke at det tog lang tid, men der var bare mange.

Det der gør Duke Nukem Forever lidt af et fail, er at de ikke ved, hvor duke skal være. Nutid eller fremtid.

De har prøvet at lave en mellem ting imellem Duke Nukem 3D og et modern fps spil. Problemet er nok at Duke ikke er vild nok. Jeg havde regnet med han snakket hele tiden, og der var endnu mere humør med i spillet.

Jeg kan godt leve med dårlig grafik, dårlig styring, lam lyd, ret tynd historie. Men jeg vil tilgengæld havde en vild Duke. Men han kan jeg kun finde i Duke Nukem 3D