Tak for de mange svar.
Vi har i dag de 4 pc'er Dell, T3400, Quad core 2.4GHz, Dell er lidt sparsommelige med deres oplysninger på deres bundkort, så jeg ved faktisk ikke om der er plads til at sætte CF/SLI i, da jeg ikke har haft mulighed for at komme til pc'en og se efter. PC'erne er omkring 2-3 år gamle.
Derfor disse alternativer jeg gerne vil have.
Til de 4 pc'er er der 4 Dell 22" @ 1680*1050 i opløsning. med DVI stik. derfor jeg skal bruge et kort som f.eks Nvidia's Qiadro kort, hvor der føler "omformer" med, f.eks 2 DVI port på selve grafikkortet, hvor de så har en splitter, hvor man får skærmene, 1,2,3,4 fordelt hen over et stort skrivebord,
De bliver ikke brugt til CAD eller andre programmer, Vi har SCOM, Nagios, og outlook, og der udover vores internet browser, selve performance med den visuelle del er for langsom, driverne går tit ned og stopper arbejdet i op til flere minutter før det kan genoptages.
Jeg og en af mine kollegaer er sikker på at det som vi har i dag, ikke er kraftig nok. da billede og flytning af vinduer er langsomt. og det dur ikke i vores daglige arbejde da vi tit har meget travlt.
grunden denne opgradering, er da det højst sandsynligt er billigere end nye pc'er.
Håber det giver et lidt bedre indblik,