#3 hurtigere menu i sg2??? jeg synes allerede det går så hurtigt på sensation at der ingen vente/tænke tid er hverken ved boot eller menu (boot tager ca 3-5sek fra tænd knap rørt til telefonen er klar... omg kickass min gamle flashed magic tog ca 2 min :P )
som #4 siger, så "bliver" man meget tilfreds med sin sensation...
jeg troede i starten også at jeg skulle have mig en sg2 men jeg tabte både næse og mund da damen viste mig den i tdc butikken (ikke der jeg handler, men det eneste sted hvor de rent faktisk har så meget service at de åbner en kasse for at vise dig telefonen på indersiden, og ikke bare den model de har stående fremme som er blevet voldtaget 12 gange af små børn den dag alene)
det at sg2 er lidt plastik agtig er fair nok da den kun vejer 100gram, men at den ene af de små plastik hængsler knækkede da hun to bagpladen af for at sætte batteri i... det er bare skidt, der synes jeg at htc, har udført deres telefon bedre...
batteri mæssigt, kører min ca 3-4 dage uden opladning, og det er med bluetooth tændt hele tiden, brugt som pulsur/trænings makker (tak cardiotrainer :) ) og lidt talen og navigation og en hel del email og sms
skærmen: jeg er ikke nørd når det kommer dertil så sort niveau osv vil jeg ikke blande mig i, dog vil jeg sige at jeg synes htc ser lækker ud i farverne (muligvis er sg2 der bedre, skal være usagt)
finesser: skærmlåsen: hvor er det lækkert at man kan trække genveje direkte fra låst skærm og til eksempelvis email programmet eller musik, fed detalje, ligeså med musik app'en man kan nemt og hurtigt skifte mellem hvordan man lytter (bluetooth headset, sin håndfrie, telefonen 3,5mm jack)
og endelig må jeg erkende at jeg "tabte" (dvs den rullede hen over) en 15kg vægt ned på telefonen idag, det eneste der skete var at telefonen fulgte med vægten hen af, men hverken ridser, skrammer eller andet gorilla glas holder :) (det har sg2 også, men tror aluminiums bagsiden var med til at sørge for at telefonen forblev pæn)
så knock yourself out, tror ikke den ene af dem er meget bedre end den anden :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af berchrker d. 17-06-2011 15:22:19.