jeg har siddet og rodet med en 2500k, testet max clock på cpu, og indtil videre kørt Pifast og superpi 1m
setup består af asus maximus4extreme og 2500k 2x2 corsair gt som stinker for vildt til sandy enermax 1050 revolution psu og en gammel sur harddisk kølet med kompressor, ved minus 40 cirka
lige for at vende tilbage til de GT ram, de opgir alt når cpu'en når 5.6ghz, der skal jeg sætte alt på auto for at boote... under 5.6ghz løber de 1080mhz 7-7-7-21, men andre ram ankommer en af dagene, det burde gi noget 😉
jo det kan jeg nok, eller ved det ik.. smutter i kassen nu, så ryger der cascade på i weekenden, den skallerede kraftigt ved volt over 1.62, så nu må vi se 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af rosty d. 18-06-2011 00:46:43.
#3 bare prøve ? de skal overclockes med kærlighed de SB, meget stille og roligt... de skal clockes på kryds og tværs af bclk mhz, volt og ratio, så kan der findes sweet spots... men den kan ik gøre det direkte nej, men noget bios mod kan nok løse det problem
Har ikke clocket så meget på den platform da jeg ikke selv gider at købe et setup da man jo skal bruge 10 processorer eller sådan nogen bare for at finde en der er nogenlunde.
så der lidt update, lånte THC's RipjawsX 2133, det kom der da en ny dansk rekord i SuperPi 32M, og fik kørt lidt 3d også et asus 6970, og et MSI 6970 Lightning (det kort skal der nok komme mere om 😉 ) det blev til 2 stk verdens rekorder i hardware kategori :)
#11 ikke rigtigt nej.. og der heller ikke noget at hente på kulde, fra -40 til -110 for jeg heller ikke mere ud af.. det lidt en tweak bench cpu.. max på cpu er forholdsvis hurtigt fundet, så der 20-30 mhz at hente i fintuning, resten skal hentes på ram, bundkort performance
ja ven skulle lige se om der stadig var gang i den 😛 har taget en kold tyrker en stykke tid arb lyst/ovs.... og ikke mindst kr ha ha ha 😀 men fanme en nice chip der :yes: