Stats pirater..

Hyggehjørnet d.  19. juni. 2011, skrevet af crankyrabbit
Vist: 727 gange.

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2011 12:19:03
Svar/Indlæg:
7765/230
Ja det er sgu ikke svært at se hvor de skide pirater får deres inspiration fra...

Staten udfører noget der mistænkeligt meget ligner det de straffer for.. 😲

"- Mændene kan anke dommen, og hvis de beder om at få lov til at betale mere i stedet for at blive i fængslet, så vil vi se på det, siger dommeren."

http://www.bt.dk/udland/somali...

Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af crankyrabbit d. 19-06-2011 12:28:54.
genuz

Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2011 14:46:32
Svar/Indlæg:
798/19
Lidt mærkeligt udsagn det sidste, men det skal nok ses i lyset af, hvordan man forhandler frem og tilbage om kriminelle, der sidder i fængsel i andre lande.

Den britiske og den amerikanske regering skal nok gøre deres for at få fangerne hjem, og det kommer til at koste penge og tjenester den anden vej.

Jeg synes straffen virker meget rimelig i forhold til det retssystem og de forhold, der ligger til grunds. Så synes jeg også det er en rigtig god ting til at få folk til at tænke sig om en ekstra gang, før de bringer løsepenge til Somalia.

IgIbUu

Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2011 15:02:52
Svar/Indlæg:
639/66
Og her gik jeg og troede at jeg bare kunne tage mine egne penge med hvor end jeg nu har lyst til at tage hen og give dem til hvem end det passer mig?

Har aldrig rigtigt rejst ud af landet, så er der ikk en der lige kan forklare det?

Så hvidt jeg kan læse mig frem til er det eneste ulovlige jo at de har brugt nogle forkerte papirer med det fly?

Peterlh

Overclocker
Tilføjet:
20-06-2011 11:01:10
Svar/Indlæg:
449/19
#2 Ja, de skulle jo åbenbart have lavet en masse papirarbejde for at få lov til at indføre løsesumspenge...

Man må jo heller ikke rejse rundt med mere end 10.000 euro i kontanter, da regeringen/EU frygter at du vil give pengene til terrorister. 😉