-> #2
"NoNig", will do.
-> #3
Det kan den sikkert. Men den ændrer nok bare størrelsen på dit rendertarget til 1920x1200.
Ofte er det en slags 'gear'-faktor du skal finde.
Simpelt forklaret, er det lidt det modsatte af AA/AF, hvor man netop simulerer en højere opløsning - men outputter til en mindre opløsning.
Man kunne sige at det du gør er at sige: "Jeg kører med en skærm der har opløsningen 1600x1200, men det kan mit grafikkort slet ikke klare." - der ville man eks. sige en faktor 0.5x, så skal grafikkortet kun klare en fjerdel af opløsningen din skærm kører med.
Du vil jo så gerne det omvendte.
Jeg ville forvente noget der hedder alá:
"ScreenResolution:
Width: 1440
Hight: 900
EngineResolution:
Widht: 1440
Hight: 900"
Der er det så "EngineResolution" du skulle kunne ændre.
I CryEngine ('Far Cry', 'Crysis', etc.) var det en faktor.
Eks.:
"ScreenResolution:
Width: 1440
Hight: 900
EngineResolution: 1.0"
Du kan prøve at copy-paste CFG-filen. Der er sikkert et par stykker. En til controls, en til engine, en til end-user-interface og alt sådan noget 🙂