Hvis at du opdager en fejl i ihvertfald mine artikler (jeg tror dette gælder for resten af os andre også) må du meget gerne sige til. Selvfølgelig er dit job ikke at repportere fejl konstant, men fejlmeddelelser er med til at gøre os bedre og finde ud af hvad der skal mere fokus på. Jeg vil selv være henrykt ved at få kritik, bare jeg kan bruge det til noget, så ved jeg hvad jeg kan gøre bedre.
Se blot min seneste artikel "HIS HD6790", her kommer der en med faktisk god kritik, men kan desværre ikke pege på hvad der egentlig er galt, dette kan jeg ikke rigtig bruge til noget, da jeg faktisk ikke aner hvad personen mener. Personen nævner dog at det der testes i måske ikke er helt relevant længere. Da jeg ikke selv spiller andet end cs 1.6 og nogle få andre source spil følger jeg slet ikke med på det marked (kun lige Duke Nukem selvfølgelig), og jeg ved derfor ikke hvad der bliver spillet af spil i dag. Jeg er på jagt efter spil jeg kan benchmarke i fremover, men jeg har ikke rigtig haft nogen held med det, og det ser desværre ikke ud til at personen der er kommet med kritikken vil svare mig, jeg kunne ellers godt bruge lidt info om hvad der kan blive bedre.
Du har helt ret i at det er en skam at artiklerne bliver læst så meget, men der faktisk ingen kommentarer er dertil. Det kan jo både være godt og ondt, for vi ved reelt ikke om brugeren har været tilfreds med artiklen eller ikke, her er vi tilbage til hvis der er forslag eller fejl, så tager jeg meget gerne imod dem, så længe kritikken er kontruktiv og jeg kan bruge den til noget, altså, der skal peges på netop den ting som ikke er iorden, og hvorfor den ikke er det.
Hvis der kommer et helt stort grafikkort fra AMD kan vi ikke andet end at sætte det op imod det vi har testet tidligere jo, når nVidia så svare igen (kan vel også være omvendt) så er det muligt at sætte dem op, men det kræver at det er den samme skribent som har haft det første flagskib i hånden, og det er ikke altid at den skribent har tiden til det desværre. Vi gør allerede meget ud af at få konkurenterne sat op imod hinanden og ikke bare random smide forskellige grafikkort op i graferne, sådan arbejder jeg ihvertfald, jeg kan ikke udtale mig om de andre.
Jeg synes at hwt er nået rigtig langt, specielt med det nye design, og det er ikke fordi at vi ikke har haft konkurance på markedet, som bekendt så er hol en stor modspiller, og der findes også andre sider.
Jo længere en smøre jo bedre, næsten. Jo mere du skriver jeg kan gøre bedre, jo mere kan jeg forbedre mig. Lige så snart brugerne har noget at sige om mine artikler er lyttelapperne fuldt åbne, det er den eneste måde vi alle bliver tilfredse på.
Hvis der skal et "rigtigt" video kamera til at optage med bliver denne ide nok ingen realitet, for faktum er at mange af os helst ikke vil spendere flere hundrede kroner på et ordenligt kamera til formålet, og jeg synes heller ikke at vi kan forlange hwt at levere et kamera til hver crew, det bliver bare alt for dyrt.
Skal jeg optage noget bruger jeg i forvejen min telefon, men det er også fordi jeg aldrig ser videon på min computer, kun på min telefon, og til den lille skærm er kvaliteten fin nok for mig.
Men ja, med en mobil telefon vil der helt sikkert komme rigtig mange rystelser og gør at det bliver helt irriterende at se videoen.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af freak_master d. 23-06-2011 03:20:48.