-> #8
Compositing og motion graphics, tror jeg man kalder det.
Men ikke noget prangende. Har fået en del inspiration fra VideoCopilot, så det er meget alá dét jeg arbejder med.
Pt. er det for sjov, og små projekter for venner og bekendte. Regner ikke med at det er noget jeg kommer til at skulle tjene penge på, men jeg anser det - lidt kort og fesent sagt - som en god ting at kunne 🙂
Jeg har, i en del år, blot lavet "klippe-klistre" og simple visuelle effekter. Men det var i DV og væsentligt mindre ambitiøst end det jeg går og roder med nu.
Overvejer kraftigt blot at skifte MacBook'en ud med en nyere (Sandy Bridge) model, da de ser ud til at være tilpas kraftige til mit behov - og samtidigt mobile nok til at jeg fortsat kan have computeren med mig omkring.
Min tanke var blot, om jeg - for omtrent de samme penge, i stedet kunne investere i en 'fornuftig' stationær og en iPad til studiet. Men så skulle jeg tilbage til Windows, og jeg er blevet ret glad for at arbejde i Mac OS X.
Jeg gamer ikke. Dertil har jeg en PS3 i stuen 🙂
-> #9
Det er også derfor jeg går efter 16 GB som min. Så vidt jeg kan se på EDBpriser.dk, kan jeg anskaffe mig KVR for mindre end kr. 50,- pr. GB 🙂
-> #10
Fedt link. Men jeg går ikke så meget efter render-tider, som 'real-time' ydelse. Hvis jeg har et større projekt, kan jeg blot sætte maskinen til at rendere og foretage mig noget andet. Det gør mig ikke det store.
Det er derfor jeg søger 'irl'-erfaring med CPU'en og primært AE og Pr 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af NoNig d. 22-06-2011 19:36:59.