Korrekturlæser
Tilføjet:
23-06-2011 07:28:29
Svar/Indlæg:
1442/81
Jeg sad lige, inde på edbpriser og kiggede efter en lille billig HD til en ekstra maskine. På siden gik jeg ind under hardware/harddisk, sorterede efter pris og liste visning på 100.
Der blev jeg så temmelig overrasket, for der blev vist HD'er fra 45.-
Det kan da ikke passe tænkte jeg og klikkede på linket, for at se hvem der dog solgte det. Mytrendphone gør... eller dvs de reklamerer med en harddisk, men linket peger hen på noget film til en touch-skærm.
De næstfølgende 98 visninger pegede på samme side og tilfældigt udvalgte links førte til div. filmovertræk.
Det undrer mig som sådan ikke at div. sites benytter sig af sådan tricks. Det er jo gratis opmærksomhed til det enkelte firma.
Men er det ikke en "farlig" opmærksomhed?
Jeg tænker lidt på at der måske kan opstå nogle situationer, i salgs- købsøjemed, hvor folk bliver temmelig negative. Og dårlig reklame spreder sig jo 10 gange hurtigere rundt end positiv feedback.
Det er jo ikke engang bare en vare der har en sat pris, som så ikke er på lager (Det har vi jo set masser af gange).
Derudover kan det vel ende med at edbpriser bliver puttet i en reklamespam-kasse og et no-go-site.
Well.. anyways.. Ville da bare lige dele mine tanker og mit "fund".
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Ferns d. 23-06-2011 07:30:14.