Evga x58 slit x3 Classified nedbrud

Bundkort / CPU d.  24. juni. 2011, skrevet af Blackwater
Vist: 939 gange.

Blackwater
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-06-2011 00:08:50
Svar/Indlæg:
869/100
Hej gutter, skal bruge et lækkert lille råd, har dette fede board liggende .. det sidder ikke i min gamer da idioten jeg købte det af glemte at sige det ikke virkede. Spaden gad ikke reagere på mine beskeder så står med et board der svigter men ind imellem starter op, dog uden at kunne finde porte eller noget.

Nå men gutter og inder. Mit spørgsmål går (efter lidt brok, sorry bare mange penge!) på hvad jeg gør. Kortet er reg. hos evga og de har sagt det skal sendes ind så fixer de det. Mit problem er så bare at selvom det ER registreret hos evga har jeg ikke modtaget nogen kvittering heller og den vil de have derinde hos evga. Rent faktisk skal den bare uploades så har overvejet nogen mindre pæne ting, men måske har en af jer oplevet det samme og fået hjælp fra evga uden kvittering?

Nogen der har en kvittering på sådan et liggende, den kan vel manipuleres lidt med tænker jeg så ingen ser noget. Kortet er jo for F: købt og betalt.

RÅdne dyr er gode nu !


nå ja fik jeg sagt 10 års garanti ?


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Blackwater d. 24-06-2011 00:09:56.
Invzr
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-06-2011 01:51:20
Svar/Indlæg:
1229/130
Har du prøvet at forklare ham du har købt det af situationen? Altså, du kan jo bare sige til ham at du gerne vil have kvitteringen, og at du ikke har tænkt dig at kræve dine penge tilbage, så længe du får kvitteringen. Så kan det være han er mere medgørlig.

Og så lige et spørgsmål, hvad i alverden skal rådne dyr er gode nu betyde? Hvad er der godt ved et råddent dyr, og hvordan er det relevant? 😛


vanovich
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-06-2011 07:54:36
Svar/Indlæg:
3972/242
Det du skal prøve er at giv dem præcis det Serial nr på kortet. og sige at kvittering kan ikke findes. og se om de kan hjælp dig der. Det andet duer ikke rigtigt i min øjne. Tror sagtens det kan hjælp dig, hvis som du siger den er reg. Har du eventualt prøvt at ligge en ny bios i?

Hvilket port eller hvad fejler den præcis?


Blackwater
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-06-2011 08:23:26
Svar/Indlæg:
869/100
hey vanno ... til at starte med installerede jeg det med de andre glimrende ting i jeg har. Den startede rigtig op men havde problemer med at smide hdd portene så jeg ikke ku se dem. Nå men efter lidt driver sjov fik startet det hele op og efter kort tid forsvandt hdd portene så helt. så som sagt har det aldrig funget. Tro mig jeg vil også hellere bare ordne det fair and square. Honnest nej jeg har ikke rodet med bios på det. Snakkede også med polarfar om det. Men problemet er at det godt kan "fryse" ind imellem og så er bios jo helt væk. SYntes det lyder som en bytter. ☹


Blackwater
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-06-2011 08:24:55
Svar/Indlæg:
869/100
opsummering

Kan ikke finde hdd portene, altså ingen boot.
DA det kunne frøs det ind imellem i win.
nå ja OG frøs også i bios når jeg var derinde.

prøver at skrive til dem idag på en venlig måde

#1 omskrivning af "nu er gode råd dyre"


Blackwater
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-06-2011 10:19:12
Svar/Indlæg:
869/100
Har desværre snakket med Evga og de kan ikke hjælpe uden den Forbandede Invoice ! ufatteligt belastende! 😕

nogen gode ideer?


Invzr
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-06-2011 15:29:21
Svar/Indlæg:
1229/130
#5 Jeg har selv uploadet et par invoices til EVGA, da jeg har 3 produkter i maskinen fra EVGA. Man uploader bare et skærmbillede af sin invoice, så du kunne jo nemt selv fabrikere en eBay invoice, men jeg vil ikke anbefale det 😛


KeeZor
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-06-2011 16:15:28
Svar/Indlæg:
1063/54
#0 køb et nyt kort, og send det tilbage på fortrydelsesretten, så har du en kvittering du kan sende til evga.

Ved dog ikke om de tjekker op på det hos forhandleren, men det må da være den nemmeste måde at få en kvittering på, når du ikke kender nogen der har en til at ligge.


Blackwater
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-06-2011 03:50:46
Svar/Indlæg:
869/100
Lad mig kort sagt lukke sagen ved at sige at NU har jeg en RMA sag ... hvordan jeg fik det er op til din fantasi ... Men spaden der solgte mig det defekte board har IKKE sendt mig noget ...


vanovich
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-06-2011 10:57:09
Svar/Indlæg:
3972/242
ER den hardisk du har nyt? eller en med preinstalled windows? måske er den slet ikke set til ide i biose, og derfor ikke kan se den. Måske fejler hd noget. Det kan være mange ting. 😀

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af vanovich d. 25-06-2011 10:58:27.


Blackwater
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2011 12:12:47
Svar/Indlæg:
869/100
Jeg har kørt raptor i RAID0 og installeret win7 og xp uden prob. Men den gik kold alligevel. nu sender jeg det tilbage og håber på bedre held med det nye.


Blackwater
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-07-2011 03:12:33
Svar/Indlæg:
869/100
AT være forfulgt af uheld .. eller er jeg ?

Tog på posthuset og fik ordnet forsendelse til Tyskland .. Jeg gik lige et par dage og ventede en mail fra EVGA men fik intet .. gik ca et par uger så kontaktede jeg postdanmark da jeg ikke kunne få mit T og T nr til at virke? De kunne heller ikke finde noget og sagen er nu nået til at de har kontaktet den tyske pendant til Postdk. Men kortet er væk og jeg har lige fået et brev at de skal bruge en kvittering på kortet og hvad det var jeg sendte. Så nu ser det ud til jeg får kortet når engang om 6 uger sagen er gennemgået. Ufattelig med uheld der har været på det kort, men måske i sidste ende kommer jeg ud med et endnu bedre.