Trådløs beggehåndet (RTS)gamer mus

Diverse d.  24. juni. 2011, skrevet af sortiarius
Vist: 410 gange.

sortiarius

Superbruger
Tilføjet:
24-06-2011 09:54:22
Svar/Indlæg:
353/59
Efter et par år med en kablet Roccat Kova mus har jeg endelig fået nok af ledningen og leder derfor efter en trådløs mus.

Jeg spiller ikke FPS spil så musen behøver ikke være sindssyg sensitiv med kanon høj DPI eller lignende, men spiller SC2 i ny og næ, så omvendt må musen gerne være bedre end en standard kontormus.

Problemet er jeg er venstrehåndet, leder dog ikke efter en venstrehåndet mus men en beggehåndet (relativ symmetrisk hvis muligt)

Har overvejet en mus som Roccat Pyra wireless, men har hørt at den kan bruge al batteriet på en hel dag, og det er altså et no-go for mig, så vil jeg meget hellere ofre lidt ydelse for at batteriet kan holde længere, evt. bruge en opladende docking-station. Desuden er musen en mini-mus beregnet til bærbare, og har til hensigt at bruge min kommende mus til en stationær, mange timer om dagen.

Budgettet er irrelevant, hvis jeg kan finde en mus der kan holde batteri, være trådløs og symmetrisk og samtidig tilstrækkelig til lidt RTS gaming må den koste hvad det skal være.

Håber i kan hjælpe, har selv været rundt at kigge på de forskellige sider (Razer, Roccat, Logitech) men synes ikke umiddelbart jeg kan finde noget (fraset Pyra)