vPopulus

Spil d.  25. juni. 2011, skrevet af NizeGuy
Vist: 750 gange.

NizeGuy

Erfaren rotte
Tilføjet:
25-06-2011 00:27:08
Svar/Indlæg:
11/1
Hejsa alle.

Jeg håber det er okay at jeg "reklamere" lidt for et browser-spil som jeg og nogle venner er i gang med at udvikle.

Spillet hedder vPopulus og minder meget om spillet "eRepublik" for et par år siden.

Spillet går i sin enkelthed ud på at leve i f.eks. Danmark hvor man kan arbejde for andre spillere i deres firmaer, bekæmpe krige mod andre lande og overtage lande.

Man kan opdele spillets aspekter på denne måde:

- Social
- War
- Politics
- Economy

Alle spillere kan være noget inden for disse "kategorier".

F.eks. kan man blive valgt som præsident af sit land, blive en anerkendt journalist eller blive en succesrig handelsmand.

Ja, det lyder måske lidt som en salgs-tale, men det er godt nok ikke hensigten :P

Jeg ønsker blot at få nogle flere danskere interesseret i spillet.

p.s
Spillet er stadig i beta, så der er stadig meget der mangler endnu. Folk er velkommen til at komme med feedback!

[B]Officielle hjemmeside:[/B]
www.vpopulus.net

[B]Danske community:[/B]
www.vpopulus.dk
Anonym202031110209

Superbruger
Tilføjet:
26-06-2011 12:03:00
Svar/Indlæg:
388/15
5. Ingen reklamer i forummet, tak.

Vi ser ikke at folk benytter forummet til at reklamere for deres egne eller andres produkter/ydelser. Hvis i skal sælge eller købe, så benyt købes/sælges kategorierne.

Brug venligst ikke vores forum eller din bruger profil, til at reklamere for andre lignende sites, som kunne forekomme som konkurrent til HT/OC Portalen. Ligeledes er reklamering for at fremme et salg ikke velkomment i forummet.

Kontakt "The Boss" for banner reklamering, på mail st@Hardware-TEST.dk

Kilde:http://hwt.dk/ForumRules.aspx

Notika

Superbruger
Tilføjet:
26-06-2011 13:43:30
Svar/Indlæg:
649/37
Det ser meget interessant ud. Dog kunne forsiden godt blive finpudset med en eventuel introduktionsvideo, en tutorial eller lidt om de forskellige features i spillet.

Btw... Er jeres server gået ned siden jeg ikke modtager en bekræftelse fra jer, på en nyoprettet bruger?

Nu er der jo ikke tale om salg af et produkt eller en ydelse. Dette er blot en "reklame"/en annoncering fra nogle personer, der gerne vil udvikle et online spil, og derved har brug for nogle flere personer til at teste det.

Næste gang må du meget gerne læse tråden i gennem inden du poster noget, for der er jo overhovedet ikke tale om reklame på den måde, som denne regel beskriver.

NizeGuy

Erfaren rotte
Tilføjet:
26-06-2011 14:56:39
Svar/Indlæg:
11/1
#2 - Der er vidst lidt problemer med registeringen, men det burde dog virke nu.

En introduktions video er en rigtig god ide. Det vil jeg tage op med de andre.