Altibox godt eller skidt?

Diverse d.  26. juni. 2011, skrevet af martinbg
Vist: 1389 gange.

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
26-06-2011 12:42:51
Svar/Indlæg:
2076/119
Hej Hwt

jeg står og skal til at flytte og skal der ved ha fundet en eller anden form for internet og min første tanke er at altibox var en god mulighed da det er fibernet og man får internet, tv og harddisk optagere til en god pris + det er fibernet, men kør det godt? min ven snakket om at mange havde problemer med lag når de gamet når man brugte tvet og internette sammen tid er det rigtigt?

Jeg vil gerne høre de gode og dårlig ting i har oplevet med Altibox

på forhånd tak :)

Mvh

Martin
yaryar

Overclocker
Tilføjet:
26-06-2011 13:22:26
Svar/Indlæg:
174/16
Hej martinbg

Jeg har selv Altibox og har selv haft hele pakken med net, tv og telefoni, idag har jeg dog kun net, men det skyldes kun at vores telefoni idag er begrænset til mobilbrug.

Deres net køre upåklagelig og har aldrig lavet det mindste krumspring og din ven siger der er lag, tror jeg mere skyldes din vens router 😉

Deres tv kørte ikke helt optimalt i starten, men efter de skiftede deres første bokse ud med de nye med hd optager så kørte det også bare som i olie 🙂

Deres telefoni derimod, se nu kommer deres akilleshæl, jeg ved ikke om det er det samme endnu, men da vi opsagde pakken for snart 3/4 år siden var det bare noget hø, man skulle minimum 3 gange i døgnet hive strømmen fra deres hoved kasse i 5 minutter for at resette den, den har/havde det nemlig med at låse alle telefon porte så man til sidste ikke kunne ringe hverken ind eller ud af huset.

Min anbefaling vil dog stadig være positiv (minus telefon)bare husk at få en 10/100/1000 router 🙂

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
26-06-2011 13:45:42
Svar/Indlæg:
2076/119
Lyder godt :D

Min ven har ikke selv Altibox det var bare noget han har hørt :)

jeg behøver sådan set ikke tlf men den er jo bare med i deres pakke, men kan jo bare lade være med at bruge den så sker der ikke noget ved det vel? den driller vel ikke internettet og tvet?

Prebbish

Superbruger
Tilføjet:
26-06-2011 17:15:03
Svar/Indlæg:
648/5
Mine forældre har Altibox, med internet, TV og telefoni og der er ingen problemer med nogen af delene. Forbindelsen kan sagtens trække 4 fjernsyn og onlinespil på samme tid. TV delen bruger ikke af den forbindelse du betaler for til internet, det kører for sig selv.

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
26-06-2011 22:39:22
Svar/Indlæg:
2076/119

Super :D