Jeg ved snart ikke hvad det kan være og hvordan jeg kan få det fixet, men det er røv irriterende :/
Det var ikke et problem med min gamle PC hvor jeg havde en skærm der kun kunne køre 1680x1050 (16:10), men der var der også en stor del af billedet som var skåret væk fra siderne når jeg duplicatede billedet fra min PC.
Det virkelig træls, for skal snart have et film marathon med en veninde og det her er sådan jeg ser mine film. Har jo film på min PC eller udnytter DVD drevet fra PC'en.
Nå men hvad kan jeg gøre for at udelukke problemerne?
og hvilken rækkefølge burde jeg gøre det i?
Ting som jeg har fået at vide bør testes:
HDMI kablet. Prøve på et andet TV. Prøve med en anden PC med HDMI udgang på mit TV. (Mindes faktisk at det har jeg da prøvet med min tidligere roomies bærbar, den lavede problemet konstant også)
Har updated den der før, det var sgu meget sjovt at man kunne det. Jeg kan ikke se den store forskel, men det kan være der er nogle af de fejl der har været på den siden 2009 der er væk nu 🙂
havde samme problem på mit phillips, tror det var kablet..
endte med at splitte alt ad og tjekke alt hvad jeg overhovedet kunne tjekke, og kunne ikke finde nogen fejl. samledes så det hele igen og så virkede det igen...
er helt blank mht til fejlen.. men tænker måske der har været noget støv i stikket eller lign..