Elitebruger
Tilføjet:
01-07-2011 09:16:16
Svar/Indlæg:
335/68
Hej alle bruger..
Da jeg før har haft stor succes med at finde en person som var behjælpelig med at forklare mig en del om server opsætning osv. og fik forklaret mig at som privat person var det nok lidt for dyrt, vil jeg nu høre om der er nogle personer der ude, som kan hjælpe mig med et medie center.
Jeg har pt. en stationær computer, en vild gamer/oc maskine der stort set kan alt 🤡 . Den står i mit soveværelse..
Inde i stuen er så der hvor medie centeret skal komme i spil.. Pt. har jeg et lg surround anlæg, et 42 " lg fjernsyn, en playstation slim og en ac rayn playonhd.
Da min kæreste og jeg går op i at have et pænt hjem, synes vi begge at alt det udstyr fylder for meget og vi bruger ikke de funktioner de forskellige ting har nok, da det er lidt for avanceret for kæresten.
Derfor har jeg tænkt om det er muligt at bygge et medie center, hvor der også er forstærker i eller i ihvertfald sådan man kan spille højt musik både fra fjernsynet,film, playstationen, igennem medie centeret. Endvidere med nogle flotte højtaler, "evt trådløse".
Det skal kunne bruges til at lagre film på, så lidt plads til hd. Endvidere skal det være støjsvag. Håber der er nogen der kan give mig lidt inspiration og komme med nogle forslag hvordan sådan noget skal sættes sammen.
På forhånd tak!
Sig endelig til hvis der er en der vil hjælpe mig, så kan det være vi kan tage den over msn eller skype!