Du skal ind på producentens hjemmeside og finde frem til dit drev, der inde er der sikkert et sted du kan downloade det seneste firmware. Så får du en lille readme text, og en .exe fil (Et program), du skal bare huske at lukke alle åbne programmer inden du starter den lille .exe (Programmet)
Jeg siger ikke det med sikkerhed vil løse dit problem, men det er da et forsøg vær 🙂
Og du har vel prøvet med en anden tom disk, og konstateret at det giver samme fejl?
Jeg har prøvet med en masse forskellige DVD'er både dvd +rw og minus - og alm dvd osv...
stadigvæk samme fejlhed.. ( og det er under Denne computer vi snakker om, hvor jeg ikke kan klikke ind på den )
Prøv at slette drevet inde i enhedshåndtering og lade win finde på ny,,,
Ellers derinde under drivere kan man annullere opdatering, og lave roll back.
//Bossmann
Har jeg prøvet et par gange, ingen held :/
Du skal ind på producentens hjemmeside og finde frem til dit drev, der inde er der sikkert et sted du kan downloade det seneste firmware. Så får du en lille readme text, og en .exe fil (Et program), du skal bare huske at lukke alle åbne programmer inden du starter den lille .exe (Programmet)
Jeg siger ikke det med sikkerhed vil løse dit problem, men det er da et forsøg vær 🙂
Ja det var et forsøg værd. men det hjalp desværre ikke ved mig denne gang :(
Fx. når jeg har en film på computer og den er kodet til .iso - når jeg 2x klikker på den, vil den gerne brænde ned. men bagefter kommer den bare med en NY fejlmulighed