Monitor driver kan ikke findes

Software d.  04. juli. 2011, skrevet af Whiner
Vist: 893 gange.

Whiner

Overclocker
Tilføjet:
04-07-2011 16:57:01
Svar/Indlæg:
83/12
Hej, jeg har købt mig en Samsung-SM P2770fh, men der fulgte ingen software med dertil. Dog burde det ikke være noget problem, for win7 registrerede den nye skærm og fandt en driver.
Men jeg kom idag ved et tilfælde til at se, den installerede skærmdriver var P2470h, hvilket jo ikke er min skærm. Så jeg afinstallerede driveren, og skaffede den "rigtige", direkte fra samsungs hjemmeside.
Problemet består i at den driver ikke fungerer optimalt og jeg ikke kan finde andre. Den pakker filen ud og installerer et program kaldet "Samsung monitor installer", så får jeg følgende valgmuligheder: select the display adapter on which you want to install the monitor - Men jeg kan ikke vælge noget, det er en blank hvid pop-up boks. 😳
Under dette har jeg 2 drivers jeg kan vælge imellem, og info matcher på skærmen - Analog og Digital. Men ligemeget hvilken en af dem jeg vælger så kommer den med følgende 5 advarsler: Forkert parameter, Handling er gennemført, "SetupDiOpenDeviceInfo - Blank advarsel", Forkert parameter, Monitor driver is not properly installed. !!! .

Det blev til lidt af en mundfuld, men håber en eller anden derude kan guide mig igennem dette 😀
Den fungerede uden problemer med den anden driver, så det var lidt unødvendigt af mig og afinstallerer driveren.
Men kan jeg få den rigtige driver installeret, så er det da at foretrække 😛

På forhånd tak!

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Whiner d. 04-07-2011 17:00:25.
micma18

Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2011 17:11:13
Svar/Indlæg:
4120/115
Hvis den kan de opløsninger osv. du skal bruge, så kan det vel være lige meget om der står det ene eller andet?

187man

Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2011 17:29:50
Svar/Indlæg:
3340/386
Er det den her driver:
http://www.samsung.com/dk/cons...

Whiner

Overclocker
Tilføjet:
04-07-2011 17:46:26
Svar/Indlæg:
83/12
#1 Nej det ka du self ha ret i, men det er da bare irriterende at man finder den rigtige driver selv, også fungere skidtet ikke engang. Så jeg står jo egentlig med en skærm hvor der ingen driver er til, at jeg så må bruge en 24" skærm driver, af samme genre. Det er sku da kun til at få grå hår af 🙂

2# Det er lige præcis den der ja! :)

Lige en anden ting, i kender vel ikke en gratis driver updater, online eller et program det er irrelevant, bare den fungerer og er troværdig? 😉

DUUS

Superbruger
Tilføjet:
04-07-2011 18:40:03
Svar/Indlæg:
215/14
Det var den rigtige driver Win 7 fandt....

Hvis du kigger vil du se at de to skærme er fra samme serie, alså at HW er den samme men henholdsvis 24 og 27 tommer....

Den P2470h er nok stammen i serien som alle andre i samme serie bliver bygget ud fra...

Regner med at hvis at du får den P2770fh driver til at virker, vil den højst sandsynligt stå som P2470h..