Overclocker
Tilføjet:
04-07-2011 16:57:01
Svar/Indlæg:
83/12
Hej, jeg har købt mig en Samsung-SM P2770fh, men der fulgte ingen software med dertil. Dog burde det ikke være noget problem, for win7 registrerede den nye skærm og fandt en driver.
Men jeg kom idag ved et tilfælde til at se, den installerede skærmdriver var P2470h, hvilket jo ikke er min skærm. Så jeg afinstallerede driveren, og skaffede den "rigtige", direkte fra samsungs hjemmeside.
Problemet består i at den driver ikke fungerer optimalt og jeg ikke kan finde andre. Den pakker filen ud og installerer et program kaldet "Samsung monitor installer", så får jeg følgende valgmuligheder: select the display adapter on which you want to install the monitor - Men jeg kan ikke vælge noget, det er en blank hvid pop-up boks. 😳
Under dette har jeg 2 drivers jeg kan vælge imellem, og info matcher på skærmen - Analog og Digital. Men ligemeget hvilken en af dem jeg vælger så kommer den med følgende 5 advarsler: Forkert parameter, Handling er gennemført, "SetupDiOpenDeviceInfo - Blank advarsel", Forkert parameter, Monitor driver is not properly installed. !!! .
Det blev til lidt af en mundfuld, men håber en eller anden derude kan guide mig igennem dette 😀
Den fungerede uden problemer med den anden driver, så det var lidt unødvendigt af mig og afinstallerer driveren.
Men kan jeg få den rigtige driver installeret, så er det da at foretrække 😛
På forhånd tak!
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Whiner d. 04-07-2011 17:00:25.