kunne være rigtig fedt hvis det kom ud samtidigt med bf3 og sådan.
Syntes sgu mit gtx570 er lidt sløvt i det når jeg spiller bad company 2 så kunne da godt finde på at købe et kort der svare til GTX580 prismessigt når de nyte kort engang kommer ud.
nogle der ved hvad de vil kalde dem? vil du bare kæøre videre ved navnen GTX6xx series?
#2 nej for vil gerne have vand på og gider ikke smide 2k for 2 vandblokke når et kort koster det samme. har lejet lidt med tanken men den er også kommt ud igen desværre
Ny Skribent
Tilføjet: 05-07-2011 11:07:26
Svar/Indlæg:
5679/460
bliver dejlig og se hvad der sker med varme osv. samlignet med fermi ...og ydelsen bliver sjovt og se ...for man må indrømme at 580 er ret så vild :) ...så håber snart vi ser noget
#1 Det lyder mærkeligt, mit GTX570 rykker BFBC2 rundt med alt på max med mellem 80 og 120 fps, dog i 1680 x 1050, men det bliver ikke desto mindre klaret godt 🙂
Hmm så skal de nye grafikkort jo snart skiftes ud igen og de er ikke engang kommet i maskinen endnu, de står bare i en kasse sammen med min nye CPU (Det bliver spændende at se prisen, ydelsen, varmen og strømforbruget på de nye High-End kort) :D
- Det er lækkert, skønt og dejligt. Dog til tider lidt pervers! 🤣 (for os som prøvede at strække den med at opgradere gfx til Kepler kom ud, men så bestemte ens gamle gfx lige at brænde af på halvvejen ;) )
hej jeg skal lige vide noget jeg er ikke helt så up-to-date med grafikkort er det her det nyeste high-end grafikkort fra nvidia og hvornår kommer det ud vis det er og hvordan yder det yder det bedre end gtx 590?
og hvad synes i købe gtx 590 nu eller vente til at der kommer et godt der er bedre eller lige så godt og vis der kommer sådan et kort så vær sød at skriv til mig🙂
Tror squ ikke du skal forvente TSMC har noget spændende til AMD i denne omgang, de har vidst haft nok så mange problemer med at få stabile chips pr waffer til at deres kort overhovedet nogensinde skulle blive en realitet for dødelige mennesker med en betaling under de største sportstjerners...