Jeg overvejer stærkt at anskaffe mig en SSD nu her. Det skal være en 120 GB og jeg har ~1500 at gøre godt med 😳
Det udelukker jo så Vertex 3..
Dette er vel mine muligheder: OCZ Agility 3 120GB Crucial M4 128GB
Jeg hælder lidt til Crucial M4 pga. lidt mere plads og de reviews jeg har læst, men hvad synes i..
Ville det være mere fornuftigt at smide 200-300 mere og få en (alm.) Vertex 3? MAX IOPS versionen bliver for dyr synes jeg, og er vist heller ikke på lager alligevel..
Grunden til jeg vil have en SSD er for at slippe for systemet hænger når HDDen er i brug, det irriterer mig virkeligt at hele systemet hænger fordi OS HDDen er i knæ.. Hvis i forstår 🙂
Ville osse helst slippe for at skulle køre en reg fil for at der ikke kommer blå skærm, eller hvad den fejl nu var.. Var det på Corsair Force 3?
Men dem der benytter den nye Sandforce controller (22xx/25xx) har nogle problemer, en lille del af brugerne oplever BSOD, freeze og andre mystiske fejl.
Tror jeg napper sådan en M4 128GB, den skulle være perfekt til mit forbrug efter at have læst flere reviews. Overvejede osse 510eren men den er lidt dyrere, så nu må vi se om jeg bliver tilfreds :)
Tror jeg napper sådan en M4 128GB, den skulle være perfekt til mit forbrug efter at have læst flere reviews. Overvejede osse 510eren men den er lidt dyrere, så nu må vi se om jeg bliver tilfreds :)