Hvilken Box/tv box/setup til brug af Netflix osv ?

Media Center d.  08. juli. 2011, skrevet af Fearless Angel
Vist: 10417 gange.

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2011 04:49:27
Svar/Indlæg:
4536/104
Hejsa, jeg har pt en WD TV live, som jeg eneligt er ok tilfreds med. MEN mener ikke at den virker med netflix..

og ku eneligt godt tænke mig at abonere på det osv.

Så tænkte på hvilken mediacenter løsning (uden brug af hel pc). i kan anbefale dertil ?.

har overvejet Boxee Box da den skulle kunne det, men Apples tv (hvis man kan finde den i danmark) skulle vist være billigere).

Men hvad bør jeg købe for at ku bruge netflix.

Har ikke tænkt mig at ændre min DNS i min router, kun i den enhed der skal bruges ved tv´et (media box´en).
morra19

Moderator
Tilføjet:
08-07-2011 08:25:59
Svar/Indlæg:
2672/468
Det er vist ikke alle boxe der kan ændre DNS - men jeg kan selvfølgelig tage fejl. Har altid troet at du skulle ændre DNSen i din router.

So ein Ding tester da på et tidspunkt sådan en apple box, hvor de kobler sig på en USA konto.

Sønne

Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2011 08:26:46
Svar/Indlæg:
2263/135
Jeg ville tage en boxee box frem for Apple. Den kan mere og tager flere formater end Apple.

Du kan dog lave Apple om til XMBC. Det skulle ikke være svært at sætte en VPN op i dem begge to for at bruge Netflix. Hvis du ikke kan finde et Apple TV, er de måske til at finde i udlandet og får sendt herhjem.

FazL

Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2011 09:46:04
Svar/Indlæg:
203/43
AppleTV vil umiddelbart være den nemmeste (og nok også billigste løsning). Vi plejer at være nogle gutter som kører til Apple Store i Hamborg og køber AppleTV (og selvfølgelig diverse andre ting, nu når man alligevel er på den rigtige side af grænsen 😀)

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2011 10:22:13
Svar/Indlæg:
4536/104
HEr er min situation pt.

Har ikke super mange penge at gøre med, så ved ikke om jeg dropper netflix id´en, selvom jeg syntes det ku være super nice.

Men hvis jeg skal ha det så betyder prisen i indkøb af media box´en altså meget.

Apples har jeg fundet flere steder i dk til små 900-950kr.inclusiv fragt.

og boxee box koster mindst 1490kr ex fragt. og ca. 1530 inclusiv fragt.

Men jeg har ingen andre apple produkter, og hader/er modstander af Apples software lort@Itunes.

Jeg gætter mig frem til at det kan være nødvendigt at bruge dette software til sin apple tv, og eller på anden måde være nødsaget/begrænset til ikke at kunne kombinere apple tv med andet end andre apple produkter.

Men hvad med wifi, kan mit alm wifi setup godt virke og streame over en Apple tv media box ?.

PearsonDK

Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2011 15:04:04
Svar/Indlæg:
763/46

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2011 15:32:54
Svar/Indlæg:
4536/104
#5 har set og læst den der.

Men er meget i tvivl om jeg bør vælge Boxee box media centret, eller Apple Tv centret.

Helder pt mest til boxee da det vist kan flere ting + jeg slipper for itunes og problematikkerne med det.

Men er stadig MEGET i tvivl.

Kaspersoerensen

Newbie
Tilføjet:
26-11-2011 22:53:24
Svar/Indlæg:
3/0
Har du fået valgt? Jeg kører Netflix på mit Apple TV 2, det spiller bare. Jeg kan ikke forestille mig det kan være nemmere at sætte op med noget andet system, tjek selv denne guide som jeg brugte: http://appleinfo.dk/guides/net...

Hvis du mener Apples produkter er for låste, er det bare at jailbreake :)

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Kaspersoerensen d. 26-11-2011 22:54:04.