#12 Haha 🤣
Jeg synes overhovedet ikke at der er noget galt i, at man laver en tråd hvori man fortæller om sin handel med en af brugerne herinde.
Hvis den pågældende bruger har en anden opfattelse af hvad der er sket, så må vedkommende jo svare!
Jeg kan godt se meningen i, at det bare er blevet forbudt fuldstændigt. Det er selvfølgelig for at undgå at beskyldninger bliver slynget ud til højre og venstre, lige så snart folk har ventet en dag for meget på deres pakke, men jeg synes nu alligevel at folk herinde er så fornuftige, at et sådant forbud ikke er nødvendigt.
Det er sjældent at jeg ser en tråd om sådan noget, og når der endelig er en, plejer det enten at være fuldt berettiget, eller en simpel misforståelse.
Så alt i alt mener jeg da, at det klart vil være til større gavn hvis der IKKE er forbud mod at lave en sådan tråd.
EDIT:
#16 Der er bare et problem ved det der med, at man ikke må udhænge folk før de er meldt og dømt, og det er at disse sager sjældent går så langt som at svindleren rent faktisk får en dom..
ENDNU MERE EDIT:
Ja det ville sgu være fedt med sådan et system, godt med det!
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Invzr d. 10-07-2011 19:32:21.