Er GTX 560 TI Bedre end ASUS GeForce GTX 570
#14 sorter gevaldigt i hvem du lytter til i denne tråd.
noget af det de lukker ud er imo ikke specielt heldigt.
Men her er par bundlinier/grund regler.
1: Til spil ,fokuser pengende på GFX type/hastighed osv = køb GTX570 ATI HD6970 over et GTX560 Ti kort Anyday.
2 ATM. Har Intel de stærkeste cpu´er med en ret god marven.
Hvis du skal spille og gerne vil ha en lidt fremtidsklar pc(læs lidt da pc/hardware osv altid har det med at blive outdated hurtigt lige meget hvad). Så køb en Intel Core I5 2500K series.
3: Ram messigt betyder det ikke det store så længe du har et minimum af 4-8gb. 4gb er efterhånden imo lidt i underkanten, men det kan nok godt gå hvis det er.
4: Det er altid billigere at købe delende løst og samle dem selv, MEN hvis du ikke har nogen erfarring med dette + ikke gider bruge en masse tid osv, + syntes 3 års (modsat ½ års) rigtig garanti er noget værd. Så overvej seriøst om det ikke godt kan svarer sig at gi lidt ekstra og så købe den nemme(samlede) løsning, som du også har kig på.
Man slipper for en fandens masse bøvl + får mere rigtig garanti (ikke noget piss med reklamations ret der). samt får et system der er velbygget og godt opsat.
Har du ingen erfarringer med pc/hardware selv, så syntes jeg imo at du bør overveje den samlede pakke/løsning.
Pt. vil jeg ikke anbefale et Am3 cpu baseret system til gaming af 2 grunde. 1 de er outdated og outpreformed af det noget nyere og hurtigere sandybridge (2nd gen Core I5/I7) system.
og 2. De er selv utroligt tæt på en udskiftning fra AMD af. Hvilket nok betyder halv store prisfald her når de nye fra AMD kommer, hvilket igen vil sige store værdi tab på din AMD cpu så snart det nye kommer. 😉
#19 Behøves slet ikke skærm . Man kan vel stadig godt bruge sin "gamle fladskærm Acer Model AL2017 til de nutidige Pcer :) .
Nå for den da det var jeg ikke klar over den virkelig var dømt ude så hurtigt det er den her
http://www.dooyoo.co.uk/tft-mo...
. Det bliver 8k eren jeg køber men er i tvivl om jeg skal vælge Liquid Cooling . Og om jeg skal opgradere grafikkortet det koster jo kun 100 et eller andet mere end det jeg har nu
Harddisk SSD - Hvad er det? Og har jeg brug for det ?
#34 Hvis du selv skulle have pcen ville du så sætte Køleren på ?
#16 Oftest kun dem der kommentere på noget der ikke er direkte rettet mod dem, som faktisk har et problem ,og ved at de taler om noget de ikke ved noget om osv.
Anyways. 2nd Gen DX11 games saids it all, wants power to your Mid/high end DX11 gpu, get a I5 2500 or better.
http://www.tomshardware.com/re...
= Phenom 2 er forældet i korte ord.
Imo er amds 4 kernede processorer outdated. At spare 700 kroner på moget som holdet 1,2 eller måske 3 år længere på ydelsen er da ikke smart at spare hvis du spørger min.
Det er en god cpu til prisen sådan en 955be men med mindre du har meget lav budget så gå ikke efter den da den måske yder halvdelen under en i5 2500k når vi snakker overall eller under udpakning af filer eller videoredigering med mere.
Med en i5 2500k + cpu køler og et oc @ 4-4,5 ghz
Med 8gb billige 1600 mhz ram
Med et midend bundkort fra Asus, gigabyte eller msi
Et gtx570 fra Msi
En 650/750watt psu fra corsair, coolermaster eller sådan
Og resten må du selv bestemme da det somregl er smag og behag
Det er hvad jeg ville gå efter
#19 Er det saml selv eller er det en opgarading på nogle af deres pakker?
#51: Øhmmm, prøv at læs hvad der er blevet skrevet og står 🙂
Gigabyte GA-Z68AP-D3, Socket-1155
Intel® CoreT i5-2500K Processor
Cooler Master Hyper 212 Plus CPU Køler
XFX Radeon HD 6950 1GB GDDR5
Corsair VengeanceT DDR3 1600MHz 8GB CL9
Fractal Design Arc Midi Tower Sort
Corsair CX V2 600W PSU
Sony Optiarc DVD±RW Burner, AD-7263S
BenQ 24" LCD G2420HD
Western Digital Caviar® Black 1TB
Corsair SSD Force SeriesT 3, 60GB (550/490mb)
Samlet Pris; 9000 kr.
Som du kan se så er der en 24" skærm med i prisen, og som jeg tidligere tilføjede så er der også Windows 7 med i den pris.
Og ønsker du 2TB, så skifter du bare den 1TB Black ud med en 2TB Green, og så vil den stadig koste 9000 kr.
Og ved ikke lige hvad du mener med ekstra køler, tænker du på CPU Køling ? - Cooler Master Hyper 212 Plus CPU Køler så følger den skam med 😉
#53: Den Corsair CX V2 600W PSU koster 430 kr, så vurdere at det næsten ville være dumt at spare, en 500W koster 50 kr mindre, og ellers er der 430W som koster 130 kr mindre.
Ved så faktisk ikke om 600W er nok hvis man fx ønsker at kører Crosfire med 6950 1GB, dette skal nok overvejes.
#65 Jo købet er lige om hjørnet :) Så siger tak for hjælpen til alle:)
#69 Yeah det må jeg sige fandt denne her
http://www.tomshardware.co.uk/...
Som bekræfter at HD 6970 er bedre :)
holy shit man sider jo bare tilbage med hovedrøsten efter at ha læst denne tråd.
til alle jer der siger at han skal tag en Phenom 2. har i slået hovedt eller følger i bare ikke med mere?
den er værken best bang for the buck mere eller i nærheden af at være et godt køb mere. DEN ER 100% forældet og er ikke mindre end spild af penge.
selv en i3 2100, slå Phenom 2 i test
http://www.anandtech.com/bench...
best bang for the buck for en ny gaming pc er en i5 2500K.
de nye spil bliver jo ikke mindre krævende og hvis i kigger på det kommende bf3 eller Metro, så vil den få en hver Phenom 2 i knæ, selv med et stort GFX kort.
skal man køre AMD så skal man vente til Bulldozer og se hvad de kan i forhold til Sandy Briged.
holy shit man sider jo bare tilbage med hovedrøsten efter at ha læst denne tråd.
til alle jer der siger at han skal tag en Phenom 2. har i slået hovedt eller følger i bare ikke med mere?
den er værken best bang for the buck mere eller i nærheden af at være et godt køb mere. DEN ER 100% forældet og er ikke mindre end spild af penge.
selv en i3 2100, slå Phenom 2 i test
http://www.anandtech.com/bench...
best bang for the buck for en ny gaming pc er en i5 2500K.
de nye spil bliver jo ikke mindre krævende og hvis i kigger på det kommende bf3 eller Metro, så vil den få en hver Phenom 2 i knæ, selv med et stort GFX kort.
skal man køre AMD så skal man vente til Bulldozer og se hvad de kan i forhold til Sandy Briged.
Mit Metro 2033 kører fint i 1080p og max settings...
Fordelen ved en AM3 platform i den mere mainstream ende, er at den er meget mere fleksibel end hvad en 2100 kan byde på.
man sparer derved ved at købe en AM3 platform, hvilket pludselig resulterer i, at en 2100 ikke er den bedre til prisen længere.
Tough luck.
Han prøver at fortælle dig at det du skriver er en værre omgang vrøvl. AMD er stadig super ydelse til pengene hvis man ser på det samlet set. Fx kan man få et AM3 bundkort for få hundrede kroner, eller man kan købe et AM3+ bundkort for under 1000,- og en billig CPU nu, og stadig være sikret til AMDs næste udspil. Det er der sgu ingen Intel platform der kan. Når så Bulldozer udkommer har man allerede ram og bundkort.
Ivy Bridge bliver ikke LGA1155 kompatibel. den serie får det nye LGA2011 og x79 chipsæt.
jeg tror du tænker på Sandy Bridge-e, som bliver LGA1155 kompatibel
nå tilbage til Phenom2 spørgsmålet.
ja manden kan gå ud og købe en phnom2 og et AM3+ og så sener købe en AMD Bulldozer. problemet er bare at ingen ved endnu om Bulldozer er et godt køb i forhold til en i5-2500K og derfor vil det da være totalt dumt at skulle gå ud og gamble, når vi allerede nu ved at i5-2500K er toppen af poppen til gaming nu og at den også godt vil kunne trække spil om 2 år.
der er heller ikke rigtig nogen der ved om de AM3+ bundkort der er på market nu, skal udbyttes med nye AM3+ bundkort efter at Bulldozer blev forsinket.
så en fremtids sikkert gamer pc lige nu er en i5-2500K
#86 . Ang det med nyt emne er en god ide og så skal jeg nok lave det overskueligt indtil videre bliver det sku den Pc Komplett 8 k Og den er sådan her
Stødsikker PC-æske
Corsair Graphite 600T Midi Tower Sort
Corsair TX V2 750W PSU
Intel® CoreT i5-2500K Processor
Corsair H50 Hydro Series CPU Køler
ASUS Sabertooth P67, Socket-1155
Corsair VengeanceT DDR3 1600MHz 16GB CL9
ASUS GeForce GTX 570 1280MB PhysX CUDA
Western Digital Caviar® Black 1TB
Sony Optiarc DVD±RW Burner, AD-7260S
MS COA Label Windows Home Premium 7
MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 DK 64bit
MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic (64 bit)
Garanti - 3 år
Pris 9.756,36 DKK
Så skal jeg købe en skærm ved siden af det bliver en 2ms
Men er ved at forhører dem om jeg kan få Corsair Special Edition White Graphite Series 600T som kabinet istedet for syntes den er for nice