Den har jeg hentede, langt på usb-key og indlæs under windows 7 install, kunne nemlig ikke se drevet inden jeg indlæste driveren. så desværre ikke det der er problemet :/
Den der nye bios version kan jeg ikke finde, har hentede den nyeste bios fra sidden, som er beta.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af f4rf4r d. 13-07-2011 23:35:10.
Men synes stadig den er sløv når jeg skal installere ting.. der kan jeg ikke rigtig mærke den store forskel fra min gamle hd af.. Vi er da enige om at det er "whrite" den bruger når den installere ting ikk?
#6 når du skal installere ting er det med så hurtige drev din CPU hastighed det kommer an på da det er mere dekomprimering af filerne der tager tid og ikke skrivningen til disken der holder det tilbage.
Nej må nok indse at jeg nok ikke får meget mere ud af mit X58 kort. Men dette skyldes vil også at på mit kort, går alle pci-e indgangne igennem chipsættet for at komme op til cpu`en.. Så jeg har faktisk 3 ting der skal igennem der på en gang.( 2 x hd585 og min revedrive.)
Ved ikke om mit kort har mere end en PCI bus.. aner ikke engang hvad det er.. :) Men en skitse i manualen til bundkortet viser at alle mine pci-e porte kører igennem chipsættet..
Men anyway, kan se at kortet yder det som det skal efter mit setup, så er det jo bare igang med og spare op til noget 2600k setup :P
Men synes stadig den er sløv når jeg skal installere ting.. der kan jeg ikke rigtig mærke den store forskel fra min gamle hd af.. Vi er da enige om at det er "whrite" den bruger når den installere ting ikk?
de er ikke meget ved siden af hinanden, da du samlinger 100gb vs 220gb version, så vil 220 være lidt hurtigere
--
begrænsning er ikke dit bundbræt eller cpu, pci-e ssd er bare hypet til noget de ikke er, deres hastighed bliver målt med ATTO fra fabrikkens side (det giver nogle fantastiske flotte tal), det er i og for sig også fint nok, men ikke noget man kan bruge til noget da det ikke er den reelle hastighed man for.
den reelle hastighed skal måles med crystalbench eller as-ssd.
Har droppet den nu, og solgt den til min kammerat som, har fået en helt ny computer med i7 2600k setup.. men vi er stadig lidt skuffet over at den heller ikke der yder som den skal, de film de viser med den harddisk på youtube, går det hele meget hurtigere.. Kan vi ikke helt forstå.. :( booter f.eks. hurtigere op..