Hmm jeg har to stk. GTX580 og spiller i 1080 opløsning, men jeg synes bestemt ikke at de er overkill. Det ene af mine kort er tilsyneladende stået af, så kører kun med det ene lige nu, og jeg oplever da en markant forskel bare i Bad Company 2, så jeg synes bestemt ikke at to af dem er overkill.
Ville ASUS P8Z68 Deluxe have plads til to af de store Asus GTX580 i SLI? Hvis ja, så ser den lovende ud :)
NZXT Phantom, vildt fedt design. Det må godt være blæret, men først og fremmest god køling og gerne klar til noget vandkøling hvis jeg får lyst til det i fremtiden. Har den de huller der er nødvendige? :)
Og synes den PSU ser fin ud, men hvad ellers kan du anbefale? :)
#10 Jeg tror jeg kører med det bundkort. Men det ser ud til det ikke understøtter de ram jeg har valgt, skal jeg så gå efter nogle kingston hyper-x ram? med bare 1600 mhz?
CPU: Intel i7 2600K 8MB cache 2.037,00 DKK
GPU: ASUS MATRIX GTX580 3.810,00 DKK
MOBO: ASUS P8Z68 Deluxe 1.732,00 DKK
RAM: Corsair 8GB DDR3 1866MHz(2x4) 764,00 DKK
PSU: XFX 850W Black Edition 1.084,00 DKK
RIG: NZXT Phantom Crafted Series White 1.106,00 DKK
I alt: 10.533,00 DKK
Jeg køber det på PROSHOP. Sådan fornuftig pris, og vel bedst at købe alt sammen ét sted.
Ser det ikke sådan ca. fornuftig ud? (Jeg tager det ekstra GTX580 senere)
Og nok en SSD også, men går nok lidt tid.
- Ellers tak for hjælpen alle sammen i har været en stor hjælp. Nu venter jeg bare på de sidste penge kommer ind af døren, så skal jeg ud og gå på shopamok! 😲
Ups glemte at spørge om en skærm, men har kigget lidt på :
http://www.edbpriser.dk/Produc...
Ser den ikke fin ud med 27 tomme 70000:1 contrast og 1ms respons?
er ked af at sige det, men det må betyde du ikke er bedre vant!
et full tower til en tusse, du får hvad du betaler for, og i det her tilfælde betaler du ikke særligt meget...
det er helt ærligt et sørgeligt kabinet, da min makker og jeg samlede en computer i et phantom kabinet satte vi ejeren til at samle kabinettet til sidst, for vi var bange for at ødelægge det !