Okay det lyder jo som om der er noget at vælge imellem :)
Jeg er på 2600K fordi den giver lidt ekstre til video/audio coding, og fordi jeg ikke slev betler :)
Det z67 jeg har kigget på vil jeg gerne have fordi jeg så kan bruge det integreret gfx når jeg ikke spiller= mindre strøm regning :P
Men kan det ikke også køre 2 x HD6870?
Tak for de hurtige svar! :)
Når ja selvfølgelig :)
Ohh nej.. hmm Kan min PSU nu holde til 2 x HD6870?!
Jeg har en Corsair "HX520" det er bestemt ikke noget bras, men er ikke sikker på den kan holde til det? Den er dog "SLI-ready"?
Ville være lidt neder for budgettet...
du ku jo nuppe et 6950 2gb og unlock :) ...men jeg trror ikke det slår 6870 i Cf
men så ka du jo altid opgradere senere tænker jeg så du render 6970 i CF :) men igen ...6870 i CF er ret vildt så svært og sige hvad jeg vil anbefale :)
Tja man kan også lede efter GTX 460 1GB kort i brugtmarkedet. Ca to kort til 1500-1600kr samlet og så har du ca 15% mere ydelse end GTX 580.
Men hvor om alt er så ville jeg ikke satse på to kort på den HX520.
Godt at høre med min HX520...
Tror jeg vil gå efter de der 6870'er, eller i hvert fald et til at starte med :)
Så vidt jeg lige har læst mig til så bruger de også markant mindre strøm end de andre kort der er nævnt :)
Jeg ville heller ikke køre med det setup på en 520watts psu. Jeg tror den vil larme og evt lave coilwhine som corsairs "billige" modeller er kendt for ved høj belastning.
#19 Nej tror ikke jeg behøver at køre oc på cpu, og hvis jeg vil prøve tager jeg bare et gfx ud, vil helst ikke køre med oc 24/7... :)