Drengene og jeg har valgt at bruge vores aftener i en uge på noget gaming - gerne online, men vi vil gerne have spillene inden, så hvad bør vi gå efter?
Jeg har fx pt. disse spil, som kan fungere online: Battlefield Bad Company 2 + Vietnam Expansion League of Legends CounterStrike 1.6 Left 4 Dead 2 Day of Defeat Source Battlefield Heroes Team Fortress Classic 2
-GTA 4/EFLC -L4D1 -Duke Nukem Forever (CTB må IKKE undervurderes) -TF2 (prophunt er eminent når man er berusad eller har røget, hvis man kunne finde på sådan noget.) -Killing Floor -Worms Reloaded (måske et vildskud, for jeg har ikke fået spillet det efter jeg købte det).
Sidste 3 CoD! CS med epic cheat (Cheat sux, men til LAN er det pisse griner!) WC3 L4D Klassikere som Duke 3D, Worms, WC2, HL, UT2, Q3 osv., hvis I kan få lortet til at virke :p
nu blev der ikke decideret skrevet hvilke eller hvilken genre der skal dystes i til dette LAN arrangement... men er personligt til shooters og seneste Infinity Ward COD syntes jeg er fremragende - en skam dette udviklingsselskab er slagtet - serien bliver aldrig den samme igen, Black Ops stinker...
Jeg kan ikke huske hvad det hedder , men for mange år siden spillede vi et bilspil (ultra arcade) man kørte gamle us biler, man kunne købe store motorer og nitro i rå mængder. Banerne var for det meste bjergveje og støvede ørkenbaner. Når man fik penge for at vinde løb sagde det sådan en kling kling lyd (gammelt kasseapparat)ligeså når man brugte dem. Når man brugte nitro/turbo kom der lange flammer ud bagi og man nærmest fløj frem... Man kunne køre urealistisk hurtigt, vejgrebet var som lim.Vi grinede så tårerne trillede hele natten. HVAD HEDDER DET??? Jeg vil have det, og det vil i og 0# også.!! 😀 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 19-07-2011 10:40:46.
Jeg stemmer også for Flatout 2. Jeg har haft rigtig mange sjove timer med det spil. Især dengang vi var 4 stykker med hvert et G25 rat 😉
Men ellers er listen jo lang med spil der kan bruges: Real-Time Strategy: 1. Warcraft III - DotA - Enfo - Random map - etc. 2. Heroes of Newerth (DotA-like) 3. League of Legends (DotA-like) 4. Company of Heroes 5. Empire Earth 6. Age of Empires 7. Age of Empires 2 8. Age of Empires 3
First Person Shooter: 1. Counter-Strike 2. Counter-Strike: Source 3. Day of Defeat 4. Day of Defeat: Source 5. Serious Sam 6. Serious Sam 2 7. Doom 2 8. Quake III - Arena 9. Quake IV 10. Natural Selection (Gratis Half-Life Mod - Også RTS) 11. Natural Selection 2 12. Wolfenstein: Enemy Territory 13. Unreal Tournament 2004 14. Call of Duty 2 15. Far Cry 16. Savage 2 (Også RTS)
Platform: 1. Soldat 2. Counter-Strike 2D
Turn-Based Strategy: 1. Heroes of Might and Magic III 2. Civilization V 3. Worms
Race: 1. Need For Speed Underground 2 2. Flatout 2 3. Burnout 4. Burnout 2: Point of Impact 5. TrackMania Forever