Moderator
Tilføjet: 20-07-2011 07:44:20
Svar/Indlæg:
3863/538
Hejsa,
Så nærmer tiden sig hvor mit gode LGA775 setup efterhånden skal udskiftes. Det har tjent mig rigtigt godt siden 2009 - det er nok noget af det jeg har været mest glad for.
Beslutningen hedder at vente på Bulldozer da jeg gerne vil prøve AMD næste gang.
Så nu begynder opsparingen altså. Hvilket budget skal jeg regne med, når CPU, board og ram skal skiftes? (jeg regner med at ville prøve en 8-kernet.. 😎 )
Jeg har et fint nok kabinet, DVD-drev og en Corsair HX520 som jeg forventer fint kan trække et Bulldozer setup.
Findes der allerede nu boards som er kompatible med Bulldozer?
Håber nogen har gjort sig lidt overvejelser og vil dele dem.
Moderator
Tilføjet: 20-07-2011 18:35:02
Svar/Indlæg:
3863/538
#1: Takker. Godt med et tal at gå efter.
#2: Mange tak.
#3: Nej tak. Beslutningen er taget.
#4: Jeg har en Nocthua NH-12U (eller sådan noget) Jeg regner med at et AM3 beslag muligvis kan passe på AM3+ hvis bare de bruger samme clips??
#6: Kunne ikke være mere enig.
#7: Så ser det jo ikke helt forkert ud som #1 har stillet op. Jeg påtænker ihvertifald en SLI/Crossfire board. Selvom jeg ikke har brug for det nu, kunne det jo godt blive nyttigt hen ad vejen. Og især hvis det setup skal holde 2 - 2,5 år som det nuværende har gjort. Jeg kan egentligt bedst lide Asus/Gigabyte boards - så de næste par mdr skal der så bare læses lidt på lektien..
Tak for respons. Kom bare frisk. Jeg kan ikke være den eneste der venter.. 😲