Jeg er i den uheldige situation, at jeg ikke kan få et kabel til min stationære, hvor jeg gamer fra ☹
Derfor skal jeg bruge et rigtig godt trådløst netværkskort. Jeg syntes ikke rigtigt at jeg kan finde nogen der kører på 5 hz band, hvilket jeg syntes er lidt skod.
#4 En leje lejlighed, hvor internettet kommer ind i to rum, men ingen af dem er mit kontor. Det er ikke muligt at få et kabelstik derind. I både soveværelset og stuen er der TV og internetstik, men ingen i kontoret (tåbeligt).
Forsøgt mig med et Linksys WMP600N og det fungerede af h........ til. Sad i en time med Linksys support i går uden held. De endte med at foreslå at jeg afleverede kortet tilbage og forsøgte mig med en USB dongle i stedet for.
hej gavestrik jeg har også lige være igang med at installer det præsic samme netkort... 6 timer som gik med at slå mig selv i hovde med et stykke pci der lige så godt kunne være en pap-plade...
men til sidst fik jeg det til at virke men hvilken fejl melding giver kortet hos dig og kan windows se kortet, det kan være jeg kan hjælpe lidt...
#13 Jeg fik det til at virke relativt hurtigt. Problemet var bare at hver eneste gang jeg åbnede en browser begyndte musen at fryse hvert 5-6 sekund i et halvt sekund og forbindelsen til nettet var elendig.