Min 2 uger gamle Samsung Galaxy S2 bliver meget varm bag på oppe i toppen, når jeg har brugt den 0.5-1.0 time. Synes ikke det kan passe at den må blive så varm. Er der andre der har oplevet det? Er urolig for om der snart er noget der brænder af derinde.
Hvad mener du præcist med brugt den i 0,5-1 time? 🙂 Hvis det er grafiske spil er det meget normalt, men hvis du bare ringer til din bedstemor i den tid vil jeg også være lidt urolig (på to måder...). hehe 😉
Nej jeg spiller ikke på den. Har bare surfet på nettet, skrevet med folk via Fb, skype og sms, hentet og installeret apps fra Andoid marked. Så måske jeg skulle løbe ind i butikken med den for at høre hvad de siger..
Hmm ja ok. Hvis den virkelig bliver MEGET varm, og ikke bare lidt over normalt håndvarm, lyder det ikke super godt nej. Men det er jo en pænt kraftig processer det sidder i, så den giver sikkert en del varme. 🙂 Men hør dem ad ja.
Hvis du læser på Samsungs hjemme side skriver de også at det er normalt at den bliver varm og det ikke er et problem. Men self hvis den brænder af pga. varmen så er det Samsung som punger ud :)