Hej Hwt. Jeg har i nogle dage ikke kunne komme ind på min Hotmail og jeg SKAL der ind da jeg skal have raturneret nogle penge fra et bundkort som jeg har bestilt 😕
Problemet er at jeg ikke kan komme ind, har prøvet alle de koder som jeg kunne har brugt, også med store og små bogstaver, og den vil bare ikke.
På en måde kom jeg ind hvor jeg kunne besvare nogle spørgsmål om hvordan jeg kunne få den tilbage, også kan jeg få en engangkode til en anden hotmail konto, så jeg kunne lave en ny mail, og der skrev jeg både kode og navn ned, men det vil den hel og ikke mere. Jeg har ialt 3 hotmail kontoer, hvor jeg ved hvad koden og navnet er, men ingen af dem virker.
Jeg droppede hotmail for lang tid siden da de lavede nogenlunde samme trik med mig.
Jeg skulle skrive 2 sikkerheds ord dem der står med kryllet skrift og det virkede ikke. Efter lang tids søgen fandt jeg en side hos hotmail hvor man kunne skrive hvorfor man synes at ens konto skulle åbnes og så videre. Det gjorde jeg og så efter endnu længere tid var den pludselig til at bruge igen.
Men i mellemtiden havde jeg droppet hotmail.
Held og lykke, for jeg kunne ikke finde noget som helt med noget support ikke engang bare en email man kunne skrive til eller et telefon nr man kunne ringe til. 😕
jeg gider ikke Gmail. jeg haft en HTC hero i lidt over 2 år og får en Htc Sensation her skal bare lige modetage den. men Gmail virker bare ikke godt, synds der er alt for meget spam der på, og det gider jeg ikke :) PLUS at hotmail kan jeg have 25 gb mails? det er dejeligt at man stort set kan have så mange man vil have :)
Kan godt være jeg skulle overveje det, er bare meget glad for Hotmail. men jeg skal have de penge tilbage, da jeg skal have mig et Asus bundkort istedet.
Kan godt være jeg skulle overveje det, er bare meget glad for Hotmail. men jeg skal have de penge tilbage, da jeg skal have mig et Asus bundkort istedet.
i stedet for hvad?
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af the-pooh d. 21-07-2011 21:51:20.
jeg blev nødt til at oprette mig som bruger her på hwt med en gmail først prøvede jeg med hotmail som jeg plejer men der kom ingen mail retur med kode selvom min t bruger navn osv blev godkendt. en anden ven med hotmail prøvede også at sende mail til min hotmail mange gange men der kom intet ?hvorfor ved jeg ikke men hotmail fejler tit ikke godt
min 13 år gamle hotmail account er også blevet utilgængelig for nylig. Har altid haft det samme password til den, og det er ikke et let et (inkluderer både tal og store og små bogstaver der ikke nødvendigvis giver den store mening)
Bruger den dog ikke ret tit pga. gmail og min arbejdsmail. Da jeg så her forleden skulle have adgang til den fik jeg at vide at kontoen var spærret og jeg skulle kontakte kundeservice. Det gjorde jeg, her skulle jeg fylde et stort skema ud med mine gamle passwords, adresser, fulde navn, date of birth osv, osv, de spurgte mig også om ting jeg ikke havde mulighed for at svare på, fx den sidste mail jeg sendte (det er flere år siden), evt. kreditkort jeg havde tilknyttet kontoen (ingen) og svaret på mit sikkerhedsspørgsmål, men de nægter at give mig spørgsmålet så kan sgu ikke huske hvad svaret er medmindre jeg får spørgsmålet
anyways fik en mail igår hvor de skrev at de ikke var overbevist om at det var mig der ejede kontoen og derfor ikke ville resette passwordet - på trods af jeg ikke een gang har ændret mit password i +10år, tilbød dem også at svare på mit sikkerhedsspørgsmål hvis de blot ville oplyse mig om spørgsmålet så der røg den e-mail adresse, min første nogensinde. Tak for lort MS.
Så kom jeg ind! det to også sin tid :/ jeg havede prøvede den kode op til flere gange, men den virkede på min fars computer, det var hel og ikke den samme kode som jeg altid har brugt, de har valgt at sætte 123 bag koden, og det VED jeg at jeg ikke gjore da jeg satte mailen op.
Hahah, godt du ikke havede problemer. men nu er jeg skiftet til Gmail, godt nok svært at finde en ordenlig navn, når alle er taget. så bliv et totalt langt et :) Men meget nemt
Mit navn er Theis Gerner Friberg Min gotmail er TheisFriberg@hotmail.com Men min hotmail kunne ikke blive det så det måtte blive til Theis.G.Friberg@Gmail.com
Synds det er dårligt at man ikke laver det sådan at man skal vælge fornavn mellemnavn og efternavn, så det auto vil blive til det som jeg har nu, eller de første 6 cifre i ens cprnr, så at man kunne huske det kombineret med ens fornavn, men det tog mig også en halv time for at finde min Gmail, godt nok irriterende :D Der er jo ikke 2 i verden som hedder det samme fuldkommen og har det samme Cpr nr. Der må være en nemmer løsning :P
det lidt derfor jeg er lidt skeptisk for når vi skal gemme faktura og vigtige mail eller koder til købte software programmer i skyen uanset om det det er dropbox eller andre kendte firmaer ....pluselig er vores konto væk og alle vores koder til spil software og faktura hehe eller det er hacket og misbrugt 😢