Jeg har lige købt en asus g73 og sidder og tænker på at smide en ssd i. Jeg har set mig varm på en corsair force 3 120. Mit problem er at en g73 kun har en sata-2 controller og SSDen kører sata-3. Er der nogen der har set nogen tests eller måske ville være venlige at prøve en sandforce 3 ud på sata 2?
var inde ved en forhandler der sagde at det var en god ide at købe den, selvom den ikke kommer til at køre sata 3. Well.. om ikke andet så kan den da bruges når jeg får en computer med sata 3-4 stykker engang :)
#8 og jeg har en Agility 3 240GB som ikke skaber problemer, så det betyder ikke at det nødvendigvis er dårligt..
#0 Køb en OCZ Vertex 2. Den er noget billigere og passer perfekt til hastigheden man kan udnytte med SATA2, da den ligger lige under de 300MB/s.. Den koster omkring 1200kr for 120GB og 2400kr for 240GB..
Force 3 skal ikke i sin nuværende form anvendes som OS-disk. Selv efter det nye batch er kommet ud, har det haglet ned med ustabil performance. Beklager, jeg blev også ked af det.