Min mus registrerer ikke klik's

Software d.  23. juli. 2011, skrevet af doct0ren
Vist: 616 gange.

doct0ren

Enthusiast
Tilføjet:
23-07-2011 23:18:57
Svar/Indlæg:
5/5
Hey.

Lad mig begynde fra en ende af.

For et år tids siden, købte jeg en 3.0 mus, og boosted den op på 1000hz, det var ikke klogt fandt jeg ud af senere hen, min mus registrerer ikke alle mine clicks, især når jeg sprayed i cs, altså når jeg holder den inde, så pludselig stopper den med at skyde, og jeg skal trykke på mouse1 igen for at skyde videre, og det har virkelig irreteret mig i noget situtaioner, når jeg VED at jeg kunne få dem i et spray.
Jeg købte så en 3.0 til og den gjorde den samme ved 125hz, efter jeg plukket den ind i den samme USB port. (idiotisk af mig)
og den røg ud med det samme, da det simpelthen ikke kunne passe.

Når men, så fik jeg ny mus for at se om det virked, en raptor-gaming m3, det var noget værer lort for at sige det ligeud, men jeg lod mærke til den IKKE bugged, og den var på 125hz.
Jeg turde ikke at sætte den op.

Så her for noget sidste måned købte en jeg benq xl2410t skærm, og der medfølger ec1 mussen & den der swift mussemåtte
+
Jeg fik ny computer.

Når men, nu begynder min ec1 også at gører det samme, altså at stoppe med at skyde når jeg sprayer, og kan virkelig ikke finde ud af hvad problemet er, jeg tror det skyldes de 1000hz på musen, men problemet ligger i at, ec1 mussen kører std 1000hz, så kan ikke rigtig forstå det.
og det er også nye usb porte jo, fordi jeg har bestilt ny computer.

---

Godt værer det er lidt forvirrende det jeg skriver, men jeg er ivrig i at finde en løsning, er der nogen af jer som kan hjælpe mig?
+
Dem fra zowie siger at de ikke har set det her problem før, og ikke vil hjælpe mig ud af den her situtation.
Hediki

Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2011 00:36:44
Svar/Indlæg:
1726/49
nu kender jeg ikke så meget til USB og hvordan det virker, ud over at plug-in-play... men mit gæt ville være at båndbredden på USBen ikke er stor nok. om det så er i musen, computeren, eller noget 3. det kan jeg ikke svare på.

kan være jeg er helt på vildspor, men det er den eneste ide jeg har... 😳