HD6850 koster så vidt jeg ved det samme som HD6870.
En skam du ikke har 2200,- at gøre med. HD6870 i CF er fantastisk ydelse til pengene.
Tjek evt her http://www.guru3d.com/article/...
Det er ganske vist en HD6950 CF test, men tjek hvordan HD6870 CF klarer sig i forhold til.
HD6870 i CF ser super godt ud, det kunne måske være en mulighed.
Syntes bare HD6950 ser lækkert ud og har jo 2GB dvs 4GB i CF!!!
Nogen der ved om jeg skal smide flere ram i maskinen og skifte til win7 64bit?
ok, jamen så tager jeg måske et XFX6950XXX 1gb, for så at købe et mere senere hen.
Så er det bare det om jeg får mere ydelse ved at skifte til win7 64bit og så få 4GB ram mere???
ok, jamen så tager jeg måske et XFX6950XXX 1gb, for så at købe et mere senere hen.
Så er det bare det om jeg får mere ydelse ved at skifte til win7 64bit og så få 4GB ram mere???
nu er der lige en der har sagt nej, men jeg ville sige klart JA!!!! Vista sluger så meget power fra din computer i forhold til windows7, der ud over skifter du også til 64bits windows, hvilket også skulle give lidt ekstre power. Desuden, med det vista system du køre, burde du kun have ca 2,6 GB ram tilbage efter opstart og så ville jeg da begynde at være bange for at blive ram blocked når du engang skal spille spil som Mass Effect 3, Elder scrools 5 Skyrim, hvis der altså samtidigt køre programmer i baggrunden (Steam, Internet osv.) Jeg har fx selv oplevet blue screen, pga. ram error, da jeg kun havde 4 gb ram, og spillede Crisis 2.
Men det er jo bare min erfaring :)
Altså, Vista fylder for det første mere i dine Ram, derudover kan den også være hårdere ved din CPU. Ligeledes skulle et 64bit's system jo gerne giver bedre ydelse fra din CPU i forhold til et 32bits system.
Altså, Vista fylder for det første mere i dine Ram, derudover kan den også være hårdere ved din CPU. Ligeledes skulle et 64bit's system jo gerne giver bedre ydelse fra din CPU i forhold til et 32bits system.
Det er ikke vildt meget mere RAM. Alligevel bruger et spil typisk kun 500-600Mb RAM alligevel.
Er det værd at betale 700,- for lidt hurtigere indlæsningstider ?
Jeg mener, vedkomne har kun 2000,- at gøre godt med.