Overclocker
Tilføjet:
24-07-2011 12:18:23
Svar/Indlæg:
29/5
I mandags fik jeg mit nye kort Zotac Geforce GTX 560 TI amp 1 gb. Sætter det i maskinen, og starter Call of Duty op og det se flot ud, selvom mit gamle kort også stod flot, Zotac GTX 275. Efter ca. 5 min. Begynder der at komme en hyle tone fra grafikkortet, som faktisk overdøver mine højtaler og lidt efter fryser spillet.
Instal. Firestorm, Fan-speed står på Auto sætter den ned på 75 % straks begynder blæser at køre op i omdr. Og hyler, temp. på grafikkortet er 37° så den burde jo ikke køre høj op i omdr. :no: 😢 😕
Så kommer jeg til at tænke på mit lydkort sidder helt klods op af grafikkortet og dækker for 2/3 dele af blæser til grafikkortet og der er kun 1 blæser i forhold til mit gamle kort med 2 blæser og det kørte bare. Piller mit lydkort ud, temp. Falder 4° fra 38° til 34° uden belastning og i Call of Duty hyler det stadigvæk og nu her til morgen, kunne jeg spille ca. 5 min så frøs det hele, sikke noget møj, det skulle blive så godt og nu sidder man her og har en masse problemer, har mest lyst til at sende det retur og få et med 2 blæser på ligesom mit gamle!
Er det forsent at sende det retur til butikken?