hey hwt. ville lige hører om der var nogle der havde ratet andres systemer i deres profiler? jeg har gjort det nogle gange, da der er nogle fede systemer her inde og nogle nice oc.. andre end mig der gør det? og i så fald hvorfor ikke?? 😳
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af the-pooh d. 25-07-2011 00:39:14.
Generelt vil jeg ikke rate et system, medmindre det er overclocket, da det eneste det siger om manden der har samlet det er at han har pengepungen iorden, ikke at han har sin viden iorden. Er der dog lavet et maginelt oc, rater jeg ud fra hvor stort det nu er.
For mig er det vigtigere at folk har et lækkert system, med nogle lækre billeder. Overclocker da også selv, men synes det er lidt kedeligt bare at se et par billeder af, hvor sejt et OC man har lavet 🙂
Moderator
Tilføjet: 25-07-2011 15:05:28
Svar/Indlæg:
4983/48
Hehe fair nok så 😛
Jeg sad faktisk og rodede med FSB/Ram max her forleden, men selvom de fatisk lige kan boote ind i windows ved DDR1160, så er de sku ikke til at få stabile over DDR1100 😕
Men sådan er det jo ofte med 1.gen EPP ram, de har ofte ikke meget mere at give af end deres specs desværre.
Generelt vil jeg ikke rate et system, medmindre det er overclocket, da det eneste det siger om manden der har samlet det er at han har pengepungen iorden, ikke at han har sin viden iorden. Er der dog lavet et maginelt oc, rater jeg ud fra hvor stort det nu er.
Overclocking er en sport ikke en nødvendighed. Hvis man har et ordentlig system fra bunden kan der være man ikke har lyst til at bruge en masse til på OC og for at teste i timevis for stabilitet og så tager man det der virker. Om man har OC'et eller ej fortæller da ingen lunde om ens viden om HW. Så skulle mekanikeren der ikke har tunet sin bil heller ikke vide noget om basal forbrændingsmotorer.
Jeg rater udelukkende på en ordentlig profil og gode billeder og så er OC fløjtende ligegyldig. Om hardwaren er ny eller gammel er mig et sted underordnet. Jeg kan nemt se det cool i en AMD Athlon 1Ghz, 256MB PC133 og et 3Dfx Voodoo5 5500 64MB el. GeForce 2 GTS Pro 64MB efterfulgt af nogle gode billeder. ❤
Men generelt så jeg hellere en rating over "bruger hjælpsomhed" som andre kan bruge... så kan man begynde at sige noget om viden og attitude evt.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Galvatron d. 25-07-2011 18:09:36.