Overclocker
Tilføjet:
25-07-2011 22:49:52
Svar/Indlæg:
83/12
Dav dav og godaften, jeg har nogle forholdsvis små problemer med Starcraft 2, low/Ultra settings, der er ingen forskel, udover fps på Ultra er omkring 30-50 på startup. Mit problem er at hver gang jeg starter spillet op, så er der lidt lag på det skib der glider tværs hen over skærmen bagved menuen & et par store hakker, i de første par sekunder. og kører Derefter flydende, men hvis jeg skifter til multiplayer/single, ladder tabs osv. etc. etc.. Så falder fps'en gevaldigt i et split sekund og jeg får lag. (Dette er ikke det store problem)
Men lad os så sige jeg vil spille en vigtig kamp, online/offline makes no difference. Så de første sekunder af kampen er det virkelig nitten at jeg får lag i et par sekunder, for de sekunder er ligesom afgørende :)
Det har stået på så længe jeg kan huske med den her maskine, Harddiskene er forholdsvis nye. Bundkort, cpu & ram er købt brugt. Ved opstart lyser bundkortet op rødt på Boot-Device, igen et par sekunder 😀
GPU'en har jeg set mig gal på da jeg tror hun er synderen .. 😩 (For jeg syntes hun larmer for meget ved opstart og bliver for varm ved Load, bortset fra det har jeg ikke oplevet noget)
Jeg har prøvet at slette Amd driver og geninstalleret det, både 11.5 & 11.6 - Brugte Driver Sweeper til opgaven, dog ikke i fejlsikret tilstand, og installerede igen manuelt. Men den nævner nu ved installationens afslutning: "installation fuldført (der opstod advarsler under installationen, tjek log blabla)"
I loggen ser det hele dog ud til at det lykkedes uden problemer
Har aldrig overclocket, for har ikke kunnet se nødvendigheden i det endnu. Og syntes ikke mine temps. er gode nok til den slags 🙂
har 4x120mm på siden som blæser Ind på systemet, og yderligere 2: 1 top - Ud, 1 Bag - Ud
Kan ikke lige komme i tanke om mere på stående fod, så må opdatere jer løbende hvis jeg har andre symptomer der kan arbejdes med :)
På forhånd mange tak for hjælpen!
Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af Whiner d. 25-07-2011 22:58:00.