Du skal bare gå ned og brokke dig.
Jeg gjorde det selv i Elgiganten i Esbjerg, da de holdt "åbnings salg", hvor jeg ugen inden havde købt en Macbook Air, Blue-ray, sorround sound anlæg og et TV. Anlæg + Blueray blev solgt til under halv pris ugen efter, hvorfor jeg gik hen og brokkede mig, og fik et tilgodebevis på differencen, hvilken jeg så brugte på at købe nogle andre ting de havde på tilbud.
Da de oven i hatten ikke kunne levere TV'et til tiden (blev lovet d. 10/6, så den 16/6, og endte med at blive installeret d 28/6), og jeg kom næsten dagligt for at brokke mig, endte det med at jeg fik det gratis leveret og installeret. De kunne først levere det efter jeg skulle ud at sejle..... ☹
Så jeg missede opsætningen af mit nye 55" + Blueray + Sorround sound med f"#¤&%g 2 dage... 😕
Nåh, men set fra den lyse side, så har jeg en ting mere at glæde mig til at komme hjem til. 😀
Så endnu en person, der opfordrer dig til at gå ned i butikken hvor du købte den til, og så skal du bare bede om at få differencen på prisen refunderet.
Du får det sikkert kun på et tilgode bevis, men det er da bedre end slet ikke at få noget tilbage.