Asus Eee Pad Transformer

Diverse d.  29. juli. 2011, skrevet af Sir Danni
Vist: 758 gange.

Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2011 22:40:58
Svar/Indlæg:
608/89
Hey,

Jeg står og har denne lækre sag, og ville gerne ud og investere i et tastatur til den.

Selvfølgelig har jeg kigget på Asus Dock'en, men til en pris af 750+ kr (via amazon UK)(1000 kr hos komplett), er måske lige i overkanten!

Havde derfor kigget lidt på, om diverse Bluetooth keyboard kunne bruges.
I følge nedenstående video, kan det lade sig gøre:

http://www.youtube.com/watch?v...

Drømme keyboardet for mig, ville dog være Apple's keyboard grundet størrelsen - men mon denne idé kan lade sig gøre?

- Nogen herinde, som selv har haft samme idé og evt gør brug af det til hver dag (uanset keyboard fabrikant) ?

På forhånd tak!
Peterlh
 
Overclocker
Tilføjet:
29-07-2011 22:54:28
Svar/Indlæg:
449/19
Jeg skal selv ud og købe netop sådan en tablet i morgen, og jeg har bestemt tænkt mig at smide de 1000 kroner for keyboard docken.
Du har helt sikkert ret i at det er mange penge for et tastatur, men du skal huske at tænke på hvor meget du får for pengene!
Der er, som du sikkert ved, to fulde USB stik, en SD kortlæser og et stort batteri i docken, så det er jo ikke "bare" et tastatur. 😛

Desuden synes jeg også at det er lækkert at det designmæssigt passer så godt sammen og at tastaturet beskytter skærmen når det hele er "foldet" sammen, så man ikke behøver en sleeve til at undgå at skærmen får ridser. 😉

Det er i hvert fald bare min mening, men det er klart at et billigere bluetooth tastatur ville være at foretrække hvis ikke man har brug for de funktioner der er i ASUS docken.


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Peterlh d. 29-07-2011 22:56:58.


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2011 23:02:02
Svar/Indlæg:
608/89
Tro mig, du bliver glad for den 🙂
Rigtig lækker lille sag!

Ja du har ret i, at Dock'en er mere end at tastatur, synes bare at give 1000 kr ekstra for keyboard delen, som jeg skal bruge, er meget 😩

- Et fedt case mangler jeg egentlig os til den, det ikke helt så nemt at finde, som man lige går og tror 🙂


Nittenti
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2011 23:31:10
Svar/Indlæg:
1495/34
Køb det originale tastatur. (punktum, basta, sluttus pruttus.....)

Det originale tastatur har indbygget batteri og 2 USB porte - det har INGEN af de andre. Det hos Komplett eller andre Danske leverandører har Danske karakterer (æ, ø og å) det har dem hos amazon eller andre udenlandske sider ikke.