Google Sky Map App!

Diverse d.  30. juli. 2011, skrevet af genuz
Vist: 538 gange.

genuz

Elitebruger
Tilføjet:
30-07-2011 03:03:19
Svar/Indlæg:
798/19
Ja jeg har levet under en sten og først fået en rigtig smartphone nu.

Men fik for første gang benene slået helt væk under mig over hvor langt vi er nået med mobillegetøjet, da jeg hentede Google Sky Map.

Det bruger GPS/Kompas/bevægelsessensor til at fortælle hvor alle stjernerne er på himlen, så man kan pege telefonen rundt og finde ud af hvor alt er. Ikke nok med det, så fungerer det sjældent godt!

Nogen andre, der har leget med det? Ellers er det bare at komme igang, hvis man er lidt nørdet 🤣

Kører det på en LG Optimus 2X
Die_Happy

Elitebruger
Tilføjet:
30-07-2011 09:36:49
Svar/Indlæg:
3385/80
Er mere imponeret af Google Goggles og Shazam.

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
30-07-2011 09:59:37
Svar/Indlæg:
2516/381

Har prøvet det.. fint program.. Brugte det her den anden dag, da vi var et par fulde gutter ved et bål, der kom til at snakke om programmet, i forbindelse med vi ikke kunne blive enige om hvor orion-bælte lå..

Vi måtte vi lige have det hentet for at kunne blive enige.

For det fede er jo at du også kan søge efter ting, også guider programmet dig i den rigtige retning

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af sesam d. 30-07-2011 10:00:31.

genuz

Elitebruger
Tilføjet:
30-07-2011 13:14:22
Svar/Indlæg:
798/19

Haha.. goggles er også fedt, men failer lidt ofte.

Skulle vise det til min far, så tager et billede af Arla logoet på en mælkekarton, så kommer den op med et billede af et nøgent par i fuld missionær.

Fint, vi prøver igen... Så tager jeg et billede af et det gode danske flag, og den foreslår en flok nazister, der står og brænder et kors af. 😕

Men til tider er det da meget godt lir 🤣

Har ikke selv prøvet Shazam, men har indtrykket af, at det ikke kan "noget nyt", men at det bare er et godt program.