Jeg har en c300 på næsten samme bundkort som dig, et P7P55D-E PRO og med onboard ctlr ér smider den små 400mb/s 😲 😉 Nu ved jeg ikke hvad du skal give for den disk, men Crusials C300 er billig flere steder, og yder næsten lige så godt, bare uden fejl.
Jeg har en c300 på næsten samme bundkort som dig, et P7P55D-E PRO og med onboard ctlr ér smider den små 400mb/s 😲 😉 Nu ved jeg ikke hvad du skal give for den disk, men Crusials C300 er billig flere steder, og yder næsten lige så godt, bare uden fejl.
M4-modellen er vist samme pris, hvis ikke billigere.
Har lige anmeldt Agility 3 240GB på tweak.dk (og nej jeg skal ikke lave reklame, men jeg føler det er noget der kan bruges for manden i dette tilfælde)..
http://www.tweak.dk/review/OCZ...
Der kan du se de hastigheder du kan forvente med SATA 3 6Gb/s.. Jeg har IKKE oplevet nogle problemer overhovedet med min model, og jeg opdatedede den alligevel, og det gjorde ikke det store, for som sagt, så kører den bare som den skal..
ShutDown, er dit bundkort ikke også SATA 2 dvs 300MBps ?
Hvis ja, hvordan kan den så nå små 400MB/s ? -jeg spørg' bare :)
C300 eller M4, så synes jeg ikke de har lige så gode specs som Agility 3, så vidt jeg kan se.
#16, hvordan når du disse hastigheder?
Hvad står 2.11 for?
jeg havde en agi3 120Gb og efter jeg havde haft fejl med den 2 gange, bytted jeg den ud med en crucial m4 og den har jeg ikke haft problemer med endnu.
jeg havde en agi3 120Gb og efter jeg havde haft fejl med den 2 gange, bytted jeg den ud med en crucial m4 og den har jeg ikke haft problemer med endnu.
Det kunne være interessant at se en test med ATTO af din M4 for at se, hvor godt den klarer sig i forhold til Agility 3.
Ahh jeg havde fat i det forkerte link / den forkerte fil...så kunne jeg bedre forstå jeg ikke kunne se 2.11.
Den rette er denne
http://www.ocztechnology.com/s...