Hvis jeg må stille et suplerende spørgsmål:
Kan man så idag få en hurtig SSD 60-120 GB der ikke er fejl på, uden at skulle vælge en langsommere disk fra crucial eller intel, hvilke der vist også er forlydende om fejl på?
Jeg leder ligeledes som #0 efter en hurtig SSD, men meldingerne om fejl holder mig tilbage fra at hoppe på SSD-vognen.
Hvor har du hørt at der "efter forlydende" er fejl på Intel 510 serien henne ?
-> #13
Ift. hvad du havde før, som var...?
#13 Ja selvfølgelig tager jeg backup, men det ville være ret så træls for at bruge et godt jysk ord, at få BSOD hele tiden.
#15 Jeg havde selv en Corsair Force 3 i tankerne, da den på papiret skulle være god fart på, og så har jeg kun hørt gode ting om corsairs service, men det er jo samme controler som ocz's modeller, så der er vel lige så stor "chance" for fejl?
#16 Ja jeg mente 320 serien.
-> #25
Det kører nok ikke så fedt i en laptop med plads til maks. to SSD'er og hvor jeg i forvejen har et optisk drev.
Men jeg vil bestemt gemme Vertex'en, hvis jeg beslutter mig for at opgradere - og så kunne et par stykker mere godt komme på tale 🙂
-> #26
Men, vil springet være mærkbart? Jeg forventer ikke noget i stil med HDD -> SSD, men hvis ikke det giver andet og mere end hvad en benchmark afslører, ved jeg ikke om det er investeringen værd.
-> #28
Bruger Photoshop og After Effects meget.
-> #30
Det er nemlig problemet. Det er der ikke så mange der er, og benchmarks siger - som de fleste ved - ikke alt om ydelse og feel. Det er heller ikke så kritisk med sådan en SSD lige nu. Er, som sagt, ret glad for min nuværende Vertex.
Men det var mere hvis jeg skulle finde på at skifte computer, kunne jeg nok godt finde på at smide en SSD i den 🙂
-> #32
Lyder også mest fornuftigt 🙂