#2 De ser fine ud, jeg vil helt sikkert lige tage et kig på dem sammen med forældrene, da det er dem som skal hoste op 😀
#5 Det lyder virkelig interessant, men følger jeg linket til Cdon, så viser deres specifikationer at GPU'en er mindre end på edbpriser. 😳
#6 Man ved jo aldrig, nu var der jo den HP som var ved at udgå til en pæn pris men garanteret for lille GPU, men kunne jo risikere der var andre modeller derude med større grafikkort og en okay cpu, som også var ved at udgå på markedet. F.E.A.R 2 og red alert 3 er da efterhånden ved at være ældre sager, så skulle da mene at de godt kan trækkes på en bærbar i den prisklasse.
Og nu blev de ligesom nævnt pga et er de spil han har liggende som bare samler støv.
Starcraft 2 var mere eller mindre bare for at høre hvad i ville kunne komme op med.
Så kan vi jo altid snakke om hvor meget mere der skal investeres i den for at køre det på low/medium.
Men ja, må holde øjnene åbne for eventuelle brugt salg af laptops i fin stand som lever op til "forventningerne" 😀 Kender i nogle der kender nogle, ja så må i meget gerne give mig et hint :yes:
På forhånd mange tak ;)