BF3 hva syntes i, der var alfa tester?

Spil d.  01. august. 2011, skrevet af the-pooh
Vist: 1258 gange.

the-pooh

Elitebruger
Tilføjet:
01-08-2011 21:34:50
Svar/Indlæg:
872/106
BF3 hva syntes i, der var alfa tester?

personligt kan jeg næsten ikke vente på det kommer... 😀

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af the-pooh d. 01-08-2011 21:35:43.
Wuffer

Elitebruger
Tilføjet:
01-08-2011 21:42:04
Svar/Indlæg:
209/23
Det var ok. Lover godt, men intet banebrydende

DJcooling

Overclocker
Tilføjet:
01-08-2011 21:44:23
Svar/Indlæg:
129/7
Syntes også okey om det, men bliver spændende og se om de lytter til noget af feedbacken eller barer losser det afsted til release dato..!

HrCookie

Superbruger
Tilføjet:
01-08-2011 21:46:05
Svar/Indlæg:
665/92
Synes personligt der var for meget whining, det er en Alpha for God sake!

Men ellers synes jeg det virker som den foreløbige kulmination på FPS, har aldrig prøvet noget så realistisk, både grafisk, gameplay, og lyd-mæssigt.

Der er selvfølgelig en del ting der skal rettes til, men jeg ser frem til det endelig produkt 😀

DJcooling

Overclocker
Tilføjet:
01-08-2011 21:47:48
Svar/Indlæg:
129/7
Jep folk glemmer for hurtigt det er alfa test/indkøring/stress m.m. 😀

the-pooh

Elitebruger
Tilføjet:
01-08-2011 21:49:56
Svar/Indlæg:
872/106

Synes personligt der var for meget whining, det er en Alpha for God sake!

Men ellers synes jeg det virker som den foreløbige kulmination på FPS, har aldrig prøvet noget så realistisk, både grafisk, gameplay, og lyd-mæssigt.

Der er selvfølgelig en del ting der skal rettes til, men jeg ser frem til det endelig produkt 😀

HrCookie skrev d. 01-08-2011 21:46:05
presis sådan har jeg det også. folk brokker sig over ting de godt ved, og skrev i deres relice.

ScrapDog

Overclocker
Tilføjet:
01-08-2011 22:13:11
Svar/Indlæg:
565/60
Tja, det har været lidt svært at få en fuld mening om spillet, da man hele tiden oplever crash, freeze og andet... Tror kun jeg en enkelt gang fik spillet hele banen igennem, hvor jeg self. crasher, når vi vinder.
Det er meget svært at teste et spil, når man ikke rigtig kan spille det 🙂
Ellers har det, som jeg har prøvet so far, været meget godt.

cale

Enthusiast
Tilføjet:
01-08-2011 22:46:11
Svar/Indlæg:
108/5
Jeg glæder mig rigtig meget - der er kommet vildt mange gode ting til og jeg er 100% overbevist om at de har gjort alt for at man skal få en fed multiplayer oplevelse lige meget niveau og kit 😲

#3 && #4
Det var faktisk utroligt så meget folk på forums glemte at det var for at stresse servere og ikke deres indstillinger og ønsker må have været alle de COD kids.

HrCookie

Superbruger
Tilføjet:
01-08-2011 22:57:37
Svar/Indlæg:
665/92
Men nu har de jo kunnet arbejde på at fjerne alle fejlmeldingerne, crash, freeze og andet. Derudover var der ikke lukket op for den fulde grafik, så der kan vi glæde os til mere, måske i BETA'en 🙂

Derudover skal folk måske arbejde lidt på teamwork 😴

Whiner

Overclocker
Tilføjet:
01-08-2011 23:02:23
Svar/Indlæg:
83/12
Tjaaa, ku de så bare ha givet en inkarneret BF veteran lov til at "Teste" deres lort, i stedet for at lukke alverdens ligegyldige folk ind ;)
Så ku det være man havde en god mening om spillet 🤣
Spøg til side, men syntes alligevel de slackede groft og alt for mange som ville kunne gøre gavn blev overset.

Her mener jeg at mange af dem som fik adgang, dem vil jeg væde mine guldbelagte underdrenge på, at de langt fra tænkte over at komme med feedback :no:

genuz

Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2011 00:29:36
Svar/Indlæg:
798/19
#2 Det er EA. Har de udgivet et færdigt produkt indenfor de sidste 10 år?

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2011 00:30:23
Svar/Indlæg:
4536/104
Jeg nåede også lige at teste en dags tid sådan ca.

Pros:
SUPER nice grafik, Nice at mit system kan køre det maxed uden lags osv selv med kun 1 HD5850 aktiveret(uden crossfire slået til).

Cons:
Grafikfejl, specielt med crossfire slået til.
Man dør alt for nemt, (for få skud/hits der skal til for at dræbe). Explore enterfaced/systemet der skal til før at man kan joine servers osv, stinker mildest talt(der kunne de godt lære noget af COD/L2D osv spillende).

Der var få bugs også, men de var ikke så slemme igen umidbart.

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
02-08-2011 01:23:27
Svar/Indlæg:
15982/637
Jeg synes det var røvsygt! 5½ dag uden tilladelse "YOUR ACCOUNT IS NOT ALLOWED TO LOGIN" - selv om man har alpha key og spillet hentet. Brugt sammenlagt 6timer ved EA level 1 og level 2 support og det bedste de kunne gøre var et "resette" mit password der ikke hjalp en skid. Ingen hjælp fra Dice eller noget ! hvor svært kan det være at give login tilladelse til Battlelog ?.
Jeg er ovenud ekstremt skuffet... jeg skal ikke Alpha teste flere webbrowsere og gider ærlig talt ikke anskaffe mig spillet... lovligt !.
Det er meget muligt det er Alpha og der er fejl - ja fejl ingame er ok, men det er fandme ikke i orden ikke at kunne komme igang overhovedet.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 02-08-2011 01:24:07.

Sjakalen

Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2011 05:31:53
Svar/Indlæg:
1978/216
Kan blive noget så pist over at de sender noget ud hvor man ikke kan sætte sit keyboard/mus op. spøger bare hvordan fanden hadet de tænkt sig at man skal kunne spille det optimalt, når man nu har sin mus i venstre hånd og bruger Arrow tasterne. forbandet amatøre, grødbønder!!

Så jeg har ikke fået en skid ud af det, overhovedet!! men derudover synes jeg da det ser godt ud, men det ligner jo bare BC2 lidt for meget. så der er ikke noget nyt under solen som jeg ser det 😴 😴

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Sjakalen d. 02-08-2011 05:40:13.

xkalibur

Superbruger
Tilføjet:
02-08-2011 10:08:43
Svar/Indlæg:
739/62
det fangede mig overhovedet ikke.... men det har battlefield egentlig ikke gjort siden 1942, pr'vede virkelig at syntes om det, men det sker nok bare ikke.

som nævnt oppe over ku titlen ligeså godt være Bad company 3 ikke den store forskel.

inside

Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2011 11:07:38
Svar/Indlæg:
805/46
Det levede fuldt op til mine forventer. Nok det mest intense Battlefield de har lavet indtil videre, men ser nu frem til at prøve de mere åbne baner hvor pulsen ikke kører max hele tiden ;D

Og ang. det med at man skal have meget få skud før man dør, så har det jo altid været BF seriens store "force" synes jeg. Det gør oplevelsen mere realistisk og man skal bruge cover og angrebstaktikker meget mere klogt da man ikke bare kan løbe igennem banen og spille helt. Mindes endda at man skulle have endnu færre skud i BF2 end i den her alpha.

Men ser frem til Betaen og ikke mindst ser jeg frem til at få monteret en mere lydløs køler på mit ASUS 6970 kort. Fordi den reference køler er da til at blive sindssyg over :S

DreAz

Superbruger
Tilføjet:
02-08-2011 12:56:35
Svar/Indlæg:
486/24
Smider lige et c/p fra en som siger det meget godt.

EA/DICE was RETARDED to let RANDOM people in the alpha. Games have been having alphas/betas for 15 years or more and they always used to have a submission form for guys actually wanting to be in the beta. You'd have to supply your computer specs, previous games played, etc. etc.

Instead, people who don't have good enough computers to even play the alpha, don't have any real experience playing battlefield, or didn't have a desire to even be in the alpha, are getting in.

OF COURSE people are doing shit that makes the community look bad such as uploading footage; half the testers aren't IN the "Battlefield Community". They're just random guys who happened to pre-order the game.

And THEY SURE AS FUCK don't care what TheRussianBadger has to say about it.

EA/DICE was dumb to have a random draw. They should have taken experienced players with good enough systems who actually wanted to be in the alpha who also know a thing or two about games.

BF2 got ruined because they "listened to the community". They started changing shit like dolphin diving and bunny hopping, which the game's weapons were balanced for, and it screwed up the game. Regardless of how you feel about dolphin diving, the game's weapons were balanced for close range frantic fights. Not sitting around prone at extreme ranges. Result: the most effective way to kill people became just spamming hand grenades with support packs at your feet. Game = dead.

You can't blindly take any and all advice and implement it. There are just some dumb shits out there who have bad ideas, no question. They shouldn't be listened to. They don't represent the entire community, and I suspect that if a lot of them got their way with their suggestions, they'd change their minds and realize it was a bad idea. Search Google for "response bias" for more on this..

Lastly, I object to this guy's entire tone. EA/DICE aren't doing us favors. We PAY them. I have given them a shitload of money over the years and probably will continue to do so for as long as the company exists. They damn well better please me or I will take my business elsewhere (see Activision with CoD series). That's how the system is supposed to work. They aren't "being extremely nice" as RussianBadger put it. They're being extremely stupid by letting random people in. They're also trying to get some free marketing by encouraging people to pre-order to qualify for the alpha.

Don't fall into the trap of believing you have to lower your expectations or demands. It just ends up ruining whatever brand you do it with. See Novalogic or CoD. The entire time those companies made braindead decisions there were fanboys like RussianBadger cheering them on and telling all of us mean and unsympathetic gamers why every decision made sense and how much we owed the game companies for it.

inside

Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2011 13:00:53
Svar/Indlæg:
805/46

Kæft en gang mavesur pladder. Det var dog helt vildt. Hvad er det lige han regner DICE for?

Tripoden

Overclocker
Tilføjet:
02-08-2011 14:02:35
Svar/Indlæg:
283/5
Jeg synes faktisk at Alpha'en ret overbevisende viste hvad Frostbite 2 kommer til at byde på.

Serverne (som i virkeligheden var det der skulle testes) kørte overraskende stabilt for en alpha, og jeg oplevede personligt ingen crashes.

Til gengæld er jeg ikke begejstret for den webbaserede løsning til at finde servere osv. Bla. ingen dynamisk refresh, så oplevede gang på gang at serverne var fyldt inden laucheren var startet. Burde være muligt at lave bedre.

Desuden oplevede jeg en del småfejl (arme der sidder igennem maven på spillere osv) men det er at forvente i en alpha.

Er heller ikke meget for Rush maps, så glæder mig til noget Conquest i betaen.

Anonym2021815192642

Elitebruger
Tilføjet:
03-08-2011 00:22:39
Svar/Indlæg:
2418/151
jeg synes det er ok ikke godt nok, jeg savner at man kan sprænge bygning helt ned i sted for kun lige en væg..