Njaaah, det' jo Phillips, jeg tør sgu ikke røre ved det. 🙂 On-topic, fedt tilbud ellers. 😉 #2 50" tommer skærme kører også med 1920*1080, og det ser da stadig godt ud. 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af besse d. 02-08-2011 16:45:42.
Jamen det er da rigtigt nok billigt 🙂 Synes bare det er en rimeligt stor skærm til den opløsning, altså taget i betragtning af hvor tæt man nok vil sidde på den.
Dot Pitch 0,311 mm - det er altså lige i overkanten hvis man sidder i normal afstand til skærmen. IMO skal man ikke over 0.28mm ellers ser man maskerne ml. de forskellige pixels lidt for tydeligt. Men ellers så ser den meget go' ud 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 02-08-2011 18:48:00.
Vil dog ikke ubetinget anbefale netop den skærm du linker til, i hvert fald ikke til folk med stille computere og sarte øre - den har nemlig nogle ekstremt generende mislyde, bl.a. ved lysstyrker under 95-100%, og ved sort tekst på helt hvid baggrund :P
#10 Jeg linkede bare til en skærm. Jeg ville heller ikke selv købe den. Jeg holder mig til skærme med gode paneler aå vidt muligt, og de fås IKKE så billigt.
Jeg har dog fået 16:9 opløsning på min nye bærbare, men det er jo også næsten umuligt at undgå efterhånden :no:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SoundWave d. 02-08-2011 20:55:31.
Jeg kunne nu godt se forskel ved at gå fra 0.24mm dpi i 1920x1200 på 24"TFT og så til 1920x1200 0.26mm dpi på 26"TFT - det er jo afstanden ml hver pixelpunkt der øges -det er jo alligevel en hårsbredde forøgelse. Men altså det er jo helt individuelt hvorvidt det betyder noget eller ej.
Jeg kan også godt se forskel, jeg kan ikke se hverken streger mellem de enkelte pixels eller selve pixels'ne - med tak til clear type og what not. Når jeg sidder og roder med Photoshop er det faktisk meget rart at opløsningen ikke er højere.