Læs lidt her om hvad ram reelt har af betydning for gaming og andre ting: http://www.anandtech.com/show/... Mit råd ville bare være at finde de billigst mulige fx dem gripen linker til. Har dem til at de kører kanon!
Hurtige ram giver en del med overclocket cpu (div AIDA bench), men sikkert kun i nogle apps. Men med std opsætning er det så lidt at det er ligemeget, også i spil hvor der slet ikke er forskel i ydelsen på hurtige og langsomme ram. Så til 0# i den test der linkes til skriver de at "the sweet spot", er 1600 mhz ram. 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 03-08-2011 11:23:01.
#18, nej det er korrekt. Hvis du ser det første jeg skriver i denne her log skriver jeg også at jeg ved det ikke giver noget performance mæssigt. Men det handler om at jeg gerne vil have det pga. udseende..
OK,så smid du penge ud på ingenting, hvis det er pga slangerne i kabi kan du jo bare trække nogle ekstra til harddiske eller chipset, de har næsten mere gavn af køling end dine ram. Og så er det billigere at få blokke til. Så kan du også købe nogle ram der yder bedre og ikke koster en bondegård for et 4gb sæt.!!
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 04-08-2011 10:21:53.