Nå men så skrev jeg en mail til deres support og brokkede mig over at deres BARAM køler ikke har fittings til LGA1155 eller at man som det mindste kunne købe nogen på nettet. - de har dog lavet en BARAM 2010, meeen alligvel syntes jeg ikke at det ville være den optimale løsning når det nu bare var monteringsdimserne jeg skal bruge. Og dælme! Så skriver de tilbage at hvis jeg bare sender min adr. ville han gerne sende et kit så jeg kan fortsætte med at bruge min gode og yderst stabile BARAM!
Det kom totalt bag på mig og i glædesrusen syntes jeg lige at hwt.dk fortjente at høre hvor god support de trods alt har når de nu ikke har det store udvalg muhaha.
Ja, man oplever jo nogen gange en god support. 😀 Selv er jeg helt pjattet med Western Digitals support som byttede min defekte Raptor med en splinterny Velociraptor. Heldigt den døede der, der var kun 6 måndeder tilbage af den 5-årige garanti.
Tilbage i 2003 havde jeg købt en brugt Thermalright SLK800A (åh savner den, tror nemt den kunne køle samtlige phenom CPU'er i dag ❤ ), men desværre var monteringsklammen til AMD sockets bøjet ud af form, samt et par beskyttelses pads til at sætte under var der ikke længere (dengang var AMD XP'erne jo "nøgne" CPU'er så man skulle være super forsigtig med montering og ikke 'chippe' hjørner). Jeg skrev som et forsøg til Thermalright USA om det var noget man kunne købe hos dem ?. De sendte bare en lille formular retur pr mail jeg skulle udfylde og så skanne en kopi af mit pas med samt faktura. Det gjorde jeg, og 6dage efter modtog jeg et komplet monteringskit med det hele... kvit og frit. Pure copper ❤
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Gripen90 d. 04-08-2011 23:23:25.